مدیرکل راه و شهرسازی همدان از تصویب بیش از ۴۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های همدان در سفر رئیس جمهور به همدان خبر داد و گفت: اعتبارات مصوب سفر در مدت دو سال تخصیص می‌یابند.
کد خبر: ۹۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 15 September 2015
مدیرکل راه و شهرسازی همدان از تصویب بیش از ۴۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های همدان در سفر رئیس جمهور به همدان خبر داد و گفت: اعتبارات مصوب سفر در مدت دو سال تخصیص می‌یابند.

به گزارش تسنیم؛محمد رودباری با اشاره به اینکه سفر ریاست جمهوری به استان همدان دستاوردهای مهمی برای استان همدان داشته است، اظهار داشت: بیش از هزار میلیارد تومان طرح برای تصویب در این سفر به ریاست جمهوری پیشنهاد شده بود.

وی با بیان اینکه بخش راه‌ها به واسطه حجم عظیم عملیات عمرانی نیازمند اعتبارات بالایی برای اجرایی شدن است، افزود: در این سفر ۴۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای راه‌های استان همدان در نظر گرفته شده و براساس سخنان رئیس جمهور در مدت دو سال باید تخصیص داده شود.

رودباری با تاکید بر اینکه باید پیگیری‌های لازم را با همکاری تمامی مدیران برای جذب این اعتبارات مصوب داشته باشیم، تصریح کرد: از همان روزهای ابتدایی بعد از سفر ریاست جمهوری به استان همدان به دنبال تخصیص اعتبارات و عملیاتی شدن تعهدات بوده‌ایم و این روند را ادامه می‌دهیم.

وی با اعلام اینکه استاندار همدان نسبت به پروژه‌های بخش راه توجه ویژه‌ای داشتند، عنوان کرد: همین امر سبب شد تا در جلسات مربوط به مصوبات سفر ریاست جمهوری به همدان، دفاع مناسبی از این پروژه‌ها داشته و اعتبارات لازم را تا جایی که امکان دارد جذب کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان درباره جزئیات مصوبات حوزه راه در سفر ریاست جمهوری به استان همدان نیز گفت: مشارکت در احداث آزادراه ساوه-همدان در مدت یک سال با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد تومان یکی از این پروژه‌ها است.

وی تکمیل کنارگذر اسدآباد در مدت یک سال با اعتبار نزدیک به ۱۸ میلیارد تومان را از دیگر مصوبات این سفر دانست و گفت: همچنین براساس مصوبات سفر، باند دوم کبودراهنگ-قیدار با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی باید در مدت یک سال به اتمام برسد.

رودباری با تاکید بر اینکه در این سفر برای کنارگذرهای استان همدان اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شد، افزود: براین اساس برای تکمیل کنارگذر شهرستان رزن در مدت دو سال ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه کنارگذر غربی شهر همدان یکی از مهمترین پروژه‌های فرااستانی محسوب می‌شود، تاکید کرد: در سفر رئیس جمهور به استان همدان ۹۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه در مدت دو سال تصویب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان پروژه راه‌آهن تهران-همدان را یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان استان همدان در این سفر برشمرد و گفت: این پروژه چندین سال در وضعیتی قرار داشت که رضایت‌بخش نبوده و انتظار می‌رفت خیلی زودتر مردم همدان صدای سوت قطار در همدان را بشنوند.

رودباری عنوان کرد: با توجه به اهمیت این پروژه برای استان همدان، ریاست جمهوری، ۲۷۱ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه در نظر گرفتند و تاکید داشتند که پروژه در مدت دو سال اجرایی شود.

وی اظهار داشت: در مجموع ۴۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای فصل حمل و نقل و راه‌های استان همدان در سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شد که باید تا دو سال آینده تخصیص پیدا کرده و پروژه‌های مصوب نیز در طول سال‌های ۹۴ و ۹۵ به بهره‌برداری برسند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار