کد خبر: ۹۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 13 September 2015

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج از آماده‌باش نیروهای اتوبوسرانی کرج از 25 شهریور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی بعد از ظهر در جلسه ستاد استقبال از مهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها ما ارائه خدمات به مردم و به‌ویژه دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس است.

وی ادامه داد: در این راستا سازمان اتوبوسرانی کرج نیز در نظر دارد با برنامه‌ریزی‌ها مسیر خدمات‌رسانی را در این روزها شتاب بیشتری را به خود بدهد.

این مسئول افزود: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال سفرهای درون‌شهری افزایش می‌یابد لذا با اخذ تدابیر ویژه، ارائه خدمات حداکثری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

کیانی آماده‌باش کارکنان سازمان از 25 شهریورماه جاری تا پایان نیمه اول مهرماه را از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: مرخصی بدون جایگزین پرسنل، راننده و تعمیرکاران در مدت‌زمان مذکور لغو خواهد شد.

مدیرعامل اتوبوس‌رانی کرج در خصوص زمان شیف کاری پرسنل گفت: لیست کشیک مدیریت در 10 روز اول مهرماه سال جاری تنظیم شده و حضور تعدادی از معاونان و مدیران بعد از ساعت اداری تا ساعت 19 در محل کار ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت تنظیف اتوبوس‌ها در اول مهرماه بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت شستشوی ویژه اتوبوس‌ها تا قبل از بازگشایی مدارس انجام شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه در ادامه سخنان خود از آمادگی هرچه بیشتر کارکنان در حوزه تعمیر و نگهداری خبر داد و افزود: این افراد موظفند در روزهای دوم و سوم مهرماه به‌منظور آماده‌سازی اتوبوس‌های دارای نقص در محل کار خود حضور داشته و در حداقل زمان ممکن نقص‌های فنی اتوبوس‌ها را رفع کنند.

کیانی نصب بنرهای تبریک شروع سال تحصیلی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نکات آموزشی پلیس راهور ناجا در آغاز سال تحصیلی را از دیگر اقدامات سازمان نام برد و افزود: این بنرها در قسمت جلو اتوبوس‌ها و تعدادی از ایستگاه‌های سطح شهر نصب خواهند شد.

این مسئول در ادامه به ضرورت ایجاد تمهیدات لازم و تقویت مراکز فروش و شارژ بلیت الکترونیکی جهت دسترسی آسان‌تر شهروندان به البرز کارت اشاره و عنوان کرد: عوامل گشت انتظامی و نیروهای نظارتی سازمان به‌منظور عملکرد بهتر رانندگان در خطوط مختلف آماده‌باش هستند و با مشاهده هرگونه تخلف یا کم‌کاری با فرد متخلف برخورد می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود برگزاری کلاس‌های آموزشی قوانین راهنمایی و رانندگی را از اقدامات مهم سازمان در راستای کاهش ترافیک نام برد و گفت: همچنین کلاس اخلاق اسلامی ویژه رانندگان تا پایان شهریورماه جاری برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار