معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خبرداد؛
تابناک-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: به مناسبت میلاد با سعادت و سراسر نور مولی الموحدین، حضرت امام علی (ع)، بزرگترین منادی عدالت در تاریخ بشری و گرامیداشت روز پدر، برنامه های متنوعی در استانداری هرمزگان برگزار و از پدران نمونه استانداری تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ 14 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، نازنین شیبانی در پنجمین جلسه شورای فرهنگی استانداری هرمزگان به نقش اساسی و جایگاه پدر در خانواده اشاره کرد و بیان داشت: سالروز ولادت حضرت امام علی(ع) به عنوان روز پدر نامگذاری شده و باید منش و شخصیت حضرت امام علی(ع) الگوی همه مردان باشد.

وی افزود: امام علی(ع) در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی بهترین الگو برای تمام انسان‌ها است و باید این الگو را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با اشاره برگزاری برنامه های روز پدر، افزود: انتخاب پدر نمونه در مراسم ویژه به مناسبت میلاد خجسته امیر مومنان حضرت علی علیه السلام و روز پدر، برگزاری دوره های معرفت افزایی نسبت به شخصیت فضایل و سیره امیرالمومنین و تبیین آموزه های علوی برای زندگی فردی و اجتماعی، تجلیل از کارمندان و مسابقات ورزشی و فرهنگی از برنامه های شورای فرهنگی استانداری هرمزگان در روز پدر است که با توجه به شرایط کرونا، عمدتا به صورت مجازی برگزار می شود.

در این نشست برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اجرای هر چه بهتر برنامه های روز پدر در استانداری هرمزگان انجام شد و اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات خود را ارائه کردند.
انتهای پیام/ز355

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار