سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: هر چه رو به جلو می رویم شرایط ملی‌پوشان بهتر می شود.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴ 13 February 2021

«غلامرضا محمدی» امروز (شنبه) درباره اردوهای تیم ملی کشتی آزاد، اظهار داشت: خدا را شکر اردو به اردو شرایط بچه ها هم از نظر روحی و هم جسمی بهتر می شود و ما در چهارمین اردو تاکیدمان بر استقامت عمومی است. هر چه رو به جلو می رویم شرایط ملی‌پوشان بهتر می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اردوی آزاد، کشتی‌گیر آسیب دیده دارد؟ اعلام کرد: یکی دو تا از بچه‌ها آسیب دیده هستند اما جای نگرانی نیست. در یک جو آرام و همدل کارمان را پیش می بریم و آسیب دیده جدی نداریم.

سرمربی تیم ملی آزاد در مورد برنامه‌ای که برای مسابقات انتخابی کشتی گیران اعلام شده، خاطرنشان کرد: روال کار از طریق سایت رسمی فدراسیون کشتی هم اعلام شد اما دو نکته خیلی مهم است. یکی اینکه احتمال کشتی دو از سه با نظر کادر فنی و کمیته فنی وجود دارد و اینکه کشتی‌گیری که در این مسابقه به عنوان نفر پیروز معرفی می شود، قطعا انتخاب شده المپیک نیست و احتمال بررسی عملکرد آنها در تورنمنت‌های آینده را خواهیم داشت. ما هم گزینشی و هم قهرمانی آسیا را در پیش داریم و آخرین تورنمنت و محک ما برای المپیک نیز جام زیلکوفسکی لهستان خواهد بود که اگر قرار باشد بچه ها محک جدی بخورند و گره‌ای باز شود در لهستان انجام خواهد شد.

محمدی در پایان گفت: ما دو شرایط متفاوت برای سه وزنی که سهمیه دارند و سه وزنی که باید در گزینشی کشتی بگیرند، داریم. ما در دو وزن انتخابی داریم و نیاز داریم کشتی گیران سنگین وزن مان در میدان های دیگر محک بخورند و عیارشان را بهتر بسنجیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار