معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: ۳۰ هزار و ۵۸۳ مورد بازرسی به‌منظور مقابله با گرانفروشی و سایر تخلف‌های اقتصادی امسال از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی این استان انجام شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 13 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمدجواد قربانیان، در حاشیه اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰، افزود: توزیع و ارایه انواع لوازم خانگی، انواع کالاهای اساسی، الکل، لوازم بهداشتی و نان بیشترین کالاهای دارای تخلف در این بازرسی‌ها گزارش شد.
وی ادامه داد: در جریان بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی استان مرکزی سه هزار و ۲۳۰ پرونده به ارزش ۲۵۶ هزار میلیارد ریال تشکیل و به مراجع تعزیراتی تحویل شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: ۴۰۱ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات، ۷۷۹ مورد با دانشگاه علوم پزشکی، ۳۰۲ گشت با اداره اماکن نیروی انتظامی و ۷۵۶ مورد با دیگر نهادهای نظارتی نیز امسال استان انجام شد.
قربانیان گفت: شهروندان استان مرکزی امسال ۶ هزار و ۵۱۰ تماس با ستاد خبری ۱۲۴ داشتند که پنج‌هزار و ۳۶۲ مورد آن به‌صورت تلفنی و بقیه حضوری شکایات خود را مطرح کردند که در مجموع یک‌هزار و ۶۵۴ مورد متخلف شناخته و به دستگاه‌های مسئول معرفی شدند.
وی شمار پرونده‌های قاچاق کالای استان مرکزی در سال جاری را ۷۳ فقره اعلام کرد و گفت: ارزش پرونده‌های مذکور بیش از ۲۰۹ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار