مدیر منطقه هفت شهرداری قم از آغاز عملیات اجرای فاز 5 عمار یاسر به نام شهید اوسطی خبر داد و گفت: این پروژه به طول 1500 متر انجام‌شده و درواقع آرزوی 40 ساله شهروندان در قم عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 11 February 2021

به گزارش تابناک قم، مجید متین فر با اشاره به آغاز عملیات اجرای فاز ۵ عمار یاسر به نام شهید اوسطی، اظهار کرد: این پروژه به طول ۱۵۰۰ متر انجام‌شده و درواقع آرزوی ۴۰ ساله شهروندان در قم عملیاتی می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم این پروژه را یکی از پروژه‌های سخت شهری دانست و افزود: طی ۱۰ سال گذشته مراحل تملک این مسیر انجام‌شده و با فروش اوراق مشارکت تا سال ۹۷ حدود ۱۷۵ پلاک تملک شده است.

متین فر تعداد ملک‌های کل مسیر را ۳۰۵ ملک اعلام و بیان کرد: هنوز تملک ۱۰۰ ملک در این مسیر باقی‌مانده و عملیات تملک باوجود واقع‌شدن تعدادی از املاک در منطقه یک بر عهده منطقه هفت گذاشته‌شده است.

وی بیشترین پیشرفت پروژه را در دو سال گذشته دانست و تصریح کرد: املاک این منطقه برای ساکنان منطقه و محل بسیار مهم بوده و ساکنان به‌سختی حاضر به واگذاری ملک خود بوده‌اند و با توجه به سیاست‌گذاری شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر بر حفظ حقوق مالکان جلسات زیادی برای تملک تشکیل‌شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با ابراز رضایت از نحوه تملک مسیر پروژه خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانستیم با کسب رضایت مردم این پروژه را آغاز کرده و شهرداری بدون هیچ معارضی این پروژه را کلید زده است.

متین فر با درخواست از شهروندان برای همکاری بیشتر با شهرداری ادامه داد: امیدواریم با همکاری مردم این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری رسیده و تا سال آینده تملک ادامه مسیر را نیز به‌صورت فاز به فاز انجام دهیم.

وی فازبندی پروژه را تشریح کرد و گفت: فاز نخست پروژه از میدان معلم تا خیابان ممتاز بوده و پس‌ازآن خیابان ممتاز تا بیگدلی در دستور کار قرارگرفته که تملک تعدادی از پلاک‌ها هنوز باقی‌مانده که امیدواریم در چند روز آینده کار به اتمام برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار