محمد مهدی جهانبخش خبر داد:
تابناک-معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از تصویب تمدید اساسنامه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در شورای اسلامی شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ 06 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ، محمد مهدی جهانبخش با اعلام این خبر اظهار کرد: اصلاح و تمدید اساسنامه سازمان‌های تابعه شهرداری به طور مشخص، هر چهار سال یک بار انجام می‌شود.
وی افزود: این اقدامات به منظور بهبود فعالیت‌ها و خدمات سازمان‌های تابعه شهرداری انجام می‌شود که در نخستین گام، اساسنامه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این مصوبه به منظور گرفتن تاییدیه به فرمانداری ارسال شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس در ساختار تشکیلاتی کنونی دارای ١٠ سازمان زیرمجموعه است که اصلاح و تمدید اساسنامه آنها توسط مدیریت نوسازی و تحول اداری دنبال می‌شود.
جهانبخش گفت: اصلاح قبلی اساسنامه سازمان‌های مذکور در سال ٩۶ صورت پذیرفته و اکنون نیز پس از گذشت چهار سال، موعد اصلاح و تمدید بعدی فرا رسیده است.
این مقام مسئول در انتها نیز عنوان کرد: این اصلاحات توسط کارشناسان تخصصی تشکیلات از ابتدای دیماه آغاز شده که با در نظر گرفتن نیازها و شرایط جدید، تغییرات لازم اعمال می‌شود.
انتهای پیام/ز289

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار