فرماندار ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه حل مشکلات محیط زیستی یکی از دغدغه های جدی مدیریت این شهرستان است، گفت: نگاه جدی به حل مسائل این حوزه را داشته و داریم، اگرچه در سند توسعه شهرستان اینها به عنوان یکی از محورهای توسعه بوده‌است.
کد خبر: ۹۳۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ 02 February 2021

 

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح های باقر شهر که با حضور استاندار تهران برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امروز در حوزه محیط ریست دو شرکتی که شاید بیش از چهار دهه در شهرستان ری ایجاد شده اند،برای کمک به رفع مشکلات زیست محیطی شهرستان پیشگام و به کمک مدیریت شهری با ایجاد بوستان و برای کنترل شاخص های آلودگی آنلاین در این شهرستان پا پیش گذاشته اند.

وی با اشاره به طرح های افتتاحی در حوزه اجتماعی خاطرنشان کرد: امروز اولین هتل شهرستان ری با همکاری آستان حضرت عبدالعظیم (ع) افتتاح می شود و حرکت خوبی در سند توسعه شهرستان است که به رشد گردشگری مذهبی کمک می کند.
معاون استاندار تهران با اشاره به طرح های افتتاحی در حوزه بهداشت و درمان نیز یادآور شد: امروز بیمارستان درمان سرطان با نام کوثر با همکاری آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و خیرین کلنگ زنی می شود.
این مسئول با اشاره به افتتاح طرح های اقتصادی نیز گفت: در حوزه اقتصادی رغبت تولیدکنندگان و صنعتگران در این شهرستان به سرمایه گذاری بسیار بالا است به گونه ای که امسال با نام راهبرد جهش تولید نامگذاری شده است، عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شده است و طرحی با سرمایه ای ۴۰۰ میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی در پنج و نیم هکتار مورد بهره برداری قرار گرفت.

توکلی کجانی اضافه کرد: در مدیریت شهری تلاش کردیم یکهزار و ۷۰۰ میلیاردتومانی که در طول دولت تدبیر و امید از محل مالیات ارزش افزوده به شهرستان ری تخصیص داده شده است با اولویت بندی شهرها توزیع شود.

وی تاکید کرد: در باقرشهر با همکاری شهردار این منطقه و مسئولان محلی، عمده این طرح ها در طول یکسال و در شرایط کرونایی با وجود محدودیت های مالی، افتتاح می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: ری با ظرفیت های مختلفی که دارد از شهرستان های ویژه تهران است و نگاه ویژه استاندار تهران به این شهرستان باعث شده تا همیشه مشکلات را با پیگیری هایی که از مدیران محلی و عنایتی که در استان بوده است بتوانیم حل کنیم.

این مسئول افزود: امسال در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با رشد سه برابری طرح های عمرانی در حوزه مختلف توسعه شهری و روستایی که عمده آنها در باقرشهر در یک سال محقق شده است؛ نشان می دهد که عزم پیشبرد سیاست ها در مدیران شهرستان و نیز شهرهای مختلف آن وجود دارد.
توکلی کجانی اظهار داشت: افتتاح و بهره برداری از ۲۴۳ طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، گردشگری و مذهبی با همکاری سایر دستگاه های شهرستان ری در این ایام را در دستور کار داریم.

باقرشهر با حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای حاشیه ای کلان شهر تهران هست که در محور ارتباطی تهران قم و در حوزه استحفاظی شهرستان ری واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار