همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آیین نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور مسوولان روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در دبیرستان «صدرا» کنگاور نواخته شد.
کد خبر: ۹۳۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 31 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری کنگاور در حاشیه این مراسم ، اظهار داشت: ملت ایران بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، در عمل ثابت کردند که مستقل هستند و وفاداری به جمهوری اسلامی را با حضور در عرصه‌های مهم نشان دادند.
هوشنگ یوسفی اظهار داشت: کسانی که برای جمهوری اسلامی خواب‌هایی دیده بودند، رفتند ولی این نظام همچنان با اقتدار پابرجاست و به حرکت رو به جلو خود ادامه می‌دهد.
وی گفت: زنگ انقلاب اسلامی زنگ بیداری، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران در مقابل مستکبران جهان است. این روز پرافتخار که آغاز دهه فجر است، یادآور جانفشانی های ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران است.
نواختن زنگ انقلاب و عطرافشانی و غبار روبی قبور شهدای کنگاور از جمله برنامه های نخستین روز گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر در این شهرستان بود.
شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار