کلانتری : دولت در سال‌های اخیر توجه ویژه ای به این استان از جوانب گوناگون داشته و وزارت خانه های مختلف در پیگیری و اجرای طرح ها در این استان از جمله وزارت کار مکلف به گزارش دهی مستقیم به رییس جمهور شده اند.
کد خبر: ۹۳۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳ 30 January 2021

امروز فرمانداران 9 شهرستان استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی نشستی داشتند که در آن فرمانداران جدید شهرستان های کهگیلویه و گچساران حضور داشتند.

این نشست در آستانه دهه فجر برگزار شد تا کلانتری یکبار دیگر از گماشته های خود در شهرستان ها بخواهد نسبت به بیان صحیح عملکرد و خدمات دولت اقدام کنند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در این نشست گفت : انعکاس خدمات دولت یکی از مهم ترین وظایف فرمانداران است و باید خدمات دولت به درستی به مردم گفته شود.

نشست مدیران ارشد 9 شهرستان با استاندار / توضیحات کلانتری در خصوص عملکرد دولت ، وضعیت کرونا ، نگاه ویژه رئیس جمهور به استان + تصاویر

وی افزود: از سویی انعکاس مشکلات مردم به مسئولان ارشد و متولیان امر نیز تکلیف مسئولان است و از سوی دیگر نگاه دولت به کار و فعالیت در کشور نگاه خدمتگزاری و رعایت عدالت است.
کلانتری ابراز داشت: دولت در سال‌های اخیر توجه ویژه ای به این استان از جوانب گوناگون داشته و وزارت خانه های مختلف در پیگیری و اجرای طرح ها در این استان از جمله وزارت کار مکلف به گزارش دهی مستقیم به رییس جمهور شده اند.
وی تاکید کرد: مردم ایران با تمام وجود پای نظام و انقلاب ایستاده اند و حتی در شرایط کنونی که دشمن فشار حداکثری به ایران وارد کرده است با مقاومت بیشتر در برابر دشمن ایستادگی می کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دولت نیز با وجود مشکلات و تحریم های ظالمانه به مردم خدمت رسانی می کند ‌و در حوزه های مختلف از ارایه خدمت کوتاهی نمی کند.
نشست مدیران ارشد 9 شهرستان با استاندار / توضیحات کلانتری در خصوص عملکرد دولت ، وضعیت کرونا ، نگاه ویژه رئیس جمهور به استان + تصاویر

کلانتری عنوان کرد: به عنوان نمونه در حوزه سلامت در شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد از قبیل لنده، بهمئی و گچساران ، اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شرایط جنگ اقتصادی تمام عیار و فشار حداکثری ،ابر پروژه های جهانی در کشور افتتاح می شود و این نشانه ادامه کار و خدمت رسانی در جای جای کشور است.
کلانتری با اشاره به وضعیت استان در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا، بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزو سه استان برتر در حوزه مقابله با کرونا با کمترین تعداد فوتی و بستری بوده است.
نشست مدیران ارشد 9 شهرستان با استاندار / توضیحات کلانتری در خصوص عملکرد دولت ، وضعیت کرونا ، نگاه ویژه رئیس جمهور به استان + تصاویر

وی گفت: تلاش مسئولان استانی تبدیل وضعیت استان به سمت آبی و سفید بوده و در این باره تنبیهات و تشویقاتی در نظر گرفته شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پاشنه اشیل استان در شیوع بیماری کووید ۱۹ همچنان برپایی آیین های تشییع جنازه است.
کلانتری تاکید کرد: به خاطر حفظ جان مردم و قطع زنجیره انتقال از برگزاری راهپیمایی عمومی برای ۲۲ بهمن ماه که مهم ترین حادثه تاریخ ایران است، صرف نظر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار