تله مرگ عنوان فیلم داستانی نیمه بلند بوده که توسط صدا و سیمای مرکز مازندران با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، سپاه کربلا، کنگره سرداران و 10 هزار شهید استان و سپاه آمل در حال تولید است.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 29 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، تجارب جدید نعمت_سلیمانی هنرمند و خواننده خوش صدای مازندران اهل شهرستان فریدونکنار در هنرپیشگی و بازیگری فیلم های داستانی و سینمایی تلویزیون است .

ورود هنرمند فریدونکناری به عرصه هنرپیشگی
 


ایفای نقش در فیلم داستانی نیمه بلند تله_مرگ در مازندران : این فیلم با موضوع حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم آمل تولید می‌شود و در حال اتمام میباشد.
این فیلم، داستان گروهی از منافقین را به تصویر می‌کشد که بعد از شکست سنگین برای فرار راهی جنگل می‌شوند و به منطقه گالش منزل وارد می‌شوند و حوادثی بین گالش و فرزندش و گروهگ اتفاق می‌افتد و دعوا و درگیری ایدئولوژیک افراد گروه رقم می‌خورد.
تله مرگ عنوان فیلم داستانی نیمه بلند بوده که توسط صدا و سیمای مرکز مازندران با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، سپاه کربلا، کنگره سرداران و 10 هزار شهید استان و سپاه آمل در حال تولید است.
 این فیلم به نویسندگی، طراحی، تهیه کنندگی و کارگردانی آرش رمضانی در حال تولید است، شهریار رفیقی تصویربردار و نورپرداز، علی غنی‌پور تصویر بردار دوم، پدرام نوروزیان تصویر هلی‌شات، نورالله طور سوادکوهی صدابردار و علی روشن دستیار صدای این مجموعه را برعهده دارند.
همچنین احسان فقیهیان تدوینگر، فرزانه اسداللهی دستیار تهیه، مصطفی مقدس مدیر تولید و برنامه‌ریز، ذبیح الله بذرکار مدیر تدارکات و سرگرد خراسانی کارشناس نظامی از دیگر عوامل تولید محسوب می‌شوند.
 عسگری رئیسی، نعمت_سلیمانی، رضا اسدی، فرهاد عبدالوهابی، مهدی محمدعلی‌زاده، محمد علیجان‌پور، علی روشن، مهدی‌زاده، مانی روشن و خانم‌ها نوروزی و مرادی بازیگران این فیلم هستند.
نعمت_سلیمانی هنرمند فریدونکناری در این فیلم نقش دکتر جمشید در گروه منافقین را بازی میکند که به دست پاسداران کشته میشود.
این هنرمند فریدونکناری در فیلم سینمایی دیگری هم با عنوان دست_تقدیر بازی کرده است و همچنین با هنرمند و بازیگر معروف کشور #حمید_لولایی نیز در یک فیلم کوتاه تبلیغاتی به ایفای نقش پرداخته است.
(با آرزوی موفقیت و پیشرفت های روزافزون برای این هنرمند عزیز فریدونکناری و استان در عرصه بازیگری)
.
جمعه ۱۰ بهمن ۹۹
.
گزارش: مصطفی_آسمانی کناری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار