نماینده مردم همدان در مجلس با تأکید بر اینکه مختصات مسیر جشنواره فیلم توسط صاحب‌نظران ترسیم شود، گفت: اگر قرار است که جشنواره هر سال گامی رو به جلو حرکت کند، باید با برنامه جامع پیش رود تا تنها شاهد یک حرکت فرهنگی صرف نباشیم.
کد خبر: ۹۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 14 September 2015
نماینده مردم همدان در مجلس با تأکید بر اینکه مختصات مسیر جشنواره فیلم توسط صاحب‌نظران ترسیم شود، گفت: اگر قرار است که جشنواره هر سال گامی رو به جلو حرکت کند، باید با برنامه جامع پیش رود تا تنها شاهد یک حرکت فرهنگی صرف نباشیم.

به گزارش فارس؛ابراهیم کارخانه‌ای  با اشاره به برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوان در همدان، اظهار کرد: آنچه در برگزاری این جشنواره‌ها مهم است، برنامه‌ریزی و اهدافی است که برای آن پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: تنها برگزاری جشنواره فیلم، آن هم بدون برنامه‌ریزی هدفمند نمی‌تواند گام ارزشمندی برای استان محسوب شود، بر این اساس برنامه‌ریزی باید در اولویت کار این رویداد فرهنگی باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ضمن تأکید بر برنامه‌ریزی هدفمند در برگزاری جشنواره فیلم نوجوان خاطرنشان کرد: در این زمینه باید از صاحب‌نظران بنام عرصه‌های فرهنگی مرتبط با دو جشنواره فیلم و تئاتر استفاده شود تا بتوان از آثار منطبق با ارزش‌های ایرانی و اسلامی بهره بیشتری برد.

وی با بیان اینکه باید در گزینش فیلم‌های نوجوانان دقت لازم را داشت، بیان کرد: برنامه‌ریزی اجرایی این جشنواره نیز باید به گونه‌ای باشد که ضمن ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان، پیام‌های مثبتی را به این قشر منتقل کند.

کارخانه‌ای با بیان اینکه اذهان کودکان و نوجوانان چون لوحی نانوشته است، اظهار کرد: هر اثر ارزشمندی که در این جشنواره اکران می‌شود در اذهان آنها نقش بسته و ماندگار می‌شود که بر این اساس باید نهایت دقت در انتخاب آثار به کار گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه مختصات مسیر جشنواره باید توسط صاحب‌نظران ترسیم شود، افزود: اگر قرار است جشنواره هر سال گامی رو به جلو بردارد، باید با برنامه جامع پیش رود تا تنها شاهد یک حرکت فرهنگی صرف نباشیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس برگزاری رویدادهای فرهنگی متنوع ویژه کودکان و نوجوانان در همدان را بار سنگینی بر دوش دست‌اندرکاران دانست و گفت: با دعوت از صاحب‌نظران در امر برنامه‌ریزی جامع در جشنواره، می‌توان اقدامات خوبی را شاهد بود.

وی با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح همدان در برگزاری رویدادهای بین‌المللی فرهنگی انجام داد، افزود: این اقدامات در توسعه گردشگری همدان نیز نقش مهمی خواهد داشت که باید در این رویداد فرهنگی نیز مورد توجه قرار گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار