دادستان عمومی و انقلاب گچساران از نجات دومین قاتل از پای چوبه ی دار در گچساران خبر داد .
کد خبر: ۹۳۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 06 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمدد، محمدصدرا ادیبان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با اعلام این خبر گفت: در کمتر از یک ماه گذشته دومین قاتل از پای چوبه ی دار و قصاص نفس نجات یافت.


ادیبان در ادامه اظهار کرد: با وساطت اینجانب بعنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و تلاش سفیران صلح، همیاران شورا، اعضای شورای حل اختلاف گچساران، فرد قاتلی که به موجب رأی صادره از شعبه سوم دادگاه کیفری 1 یاسوج مستقر در گچساران، به قصاص نفس محکوم شده بو با رضایت خانواده مقتول از پای چوبه ی دار بخشیده شد.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران در ادامه افزود: با اعتراض قاتل به رأی صادره پرونده ی امر، در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و دادنامه صادره از شعبه 3 دادگاه کیفری یاسوج، تأیید و ریاست محترم قوه قضائیه نیز با استیذان وی موافقت نمودند.
به نقل از روابط عمومی دادگستری ، این مقام قضایی در ادامه گفت: با درخواست اولیاء دم جهت اجرای حکم، روز 21 دی ماه به منظور اجرای حکم صادره تعیین اما، با نظارت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و روحانیون سادات جلیل القدر، ریش سفیدان و متنفذین و اعضای سفیران صلح و اعضای شورای حل اختلاف گچساران، منجر به گذشت اولیاء دم از قصاص نفس فردی به نام ولی اله عوض پور گردید و به کانون گرم خانواده برگشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار