تقدیر از کودکان کار برگزیده اصفهان به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در منطقه 10 شهرداری اصفهان انجام شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ 03 January 2021

این ۲۴ کودک کار توانستند در قالب باشگاه کتابخوانی مهرودوستی، در چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی و در بین ۲۲ هزار باشگاه کتابخوانی از سراسر کشور، رتبه برگزیده برگزیده ها را کسب نمایند.

از اقدامات ارزنده باشگاه کتابخوانی کودکان کار اصفهان می توان به اهداء کتابخانه ای به نام شهید قاسم سلیمانی با بیش از ۵۰۰ جلد کتاب به کودکان محروم روستای دنبی اصفهان اشاره نمود.

در این ویژه برنامه،نوید مسائلی مدیر عامل موسسه مردم نهاد طلوع مهرودوستی ضمن تشکر از تلاش بی وقفه کودکان کار تحت پوشش برای کسب این موفقیت، خواستار حمایت بیشتر و کشف استعدادهای کودکان کار شد.

در ادامه دکتر محمدی، رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان از موفقیت های موثر کودکان کار صحبت نمودند و عنوان کردند: کودکان کار باید خودشان را باور کنند و امید است که تلاش ها به گونه ای باشد تا کودکان کار به کودکی خود برگدند و مجبور نباشند کار کنند.

در پایان مهندس شهبازی شهردار منطقه ۱۰ اصفهان ضمن ابراز خرسندی از موفقیت کسب شده توسط این کودکان کار، عنوان کردند که آینده متعلق به شما می باشد چراکه فعالیت و کار کردن را از کودکی شروع کردید. ایشان همچنین عنوان کردند که تمام تلاش مجموعه شهرداری برای کودکان کار در راستای آرامش و آسایش آن ها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار