امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تسلیت شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی» گفت: شجاعت، بصیرت، آینده نگری و ولایتمداری از صفات بارز این شهید بود.
کد خبر: ۹۲۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴ 03 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،ماموستا «عبدالرحمان مرادی» با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم که می فرماید: «شهدا حیات جاویدان دارند و هرگز نمی‌میرند»، افزود: نام و یاد شهید سلیمانی به عنوان یک رزمنده شجاع همواره در دل و ذهن ملت ایران و ملت های مسلمان منطقه می‌ماند.

وی در ادامه گفت: کینه توزی دشمنان قسم خورده اسلام و چپاولگران آمریکایی صهیونیزی، همانند همیشه در سال گذشته خون بزرگترین سردار مقاومت و مبارز خط مقدم اسکتبارستیزی را به زمین ریخته و در خیال خام خود تصور موفقیت نمودند غافل از اینکه امت ما امت شهادت بوده و برای دفاع از کیان اسلام و ناموس مسلمین و خاک و آب خویش، جان برکف منتظر لحظه وصال با پروردگار خویش بوده وبا اکرام عند ربهم یرزقون دعوت حق را لبیک می گویند.

این روحانی اهل سنت در ادامه گفت: آمریکایی ها و ارباب آنها حتی از روح به پرواز درآمده سردار شهید هم ترس و واهمه دارند و با شنیدن نام و یاد ایشان به خود پیچیده و احساس ترس می کنند.

ماموستا مرادی افزود: این اقتدار و عزت و آبرو حقا که زمینی نبوده بلکه از جانب ذات احدیت است که به مجاهد صادق راه حق حاج قاسم سلیمانی عطا فرموده است.

او گفت: شجاعت، بصیرت، آینده نگری ولایت مداری و مطیع امر ولی فقیه و امام خویش بودن و هدف اعلای کلمه الله را داشتن بدون در نظرگرفتن جناج و گروه و حزب و مذهب و مرز از صفات بارز و عوامل پیروزی و سربلندی و عزت جهانی ایشان بود که ثابت کرد حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب و بلکه فراتر از یک مکتب، یک امت است.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار