به همت حوزه اشتغال کمیته امداد استان مرکزی در۹ ماهه سالجاری ۱۴۳۷ طرح اشتغال با اعتبار ۵۶ میلیاردو ۳۵۷ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال دریافت کردند.
کد خبر: ۹۲۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 30 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مشهدی ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان‌مرکزی گفت: توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار مهم‌ترین رسالت کمیته امداد است.
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اشتغال برای مددجویان تحت حمایت افزود: مددجویان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی می‌توانند از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد برای ایجاد کسب‌وکار مناسب و رسیدن به استقلال مالی استفاده کنند.
وی یادآورشد: استعدادسنجی مددجویان، اعطای تسهیلات بانکی، ارائه آموزش‌های تخصصی و نظارت مستمر بر اجرای طرح‌های خودکفایی ازجمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به توانمندی مددجویان تحت حمایت است.
مشهدی با اشاره به ثبت نام صندوق نوید از طرح‌های نوآورانه مددجویان تحت حمایت گفت: این صندوق با همکاری کمیته امداد و بنیاد برکت به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در مناطق محروم و ایجاد بسترهای کارآفرینی برای افراد مستعد تشکیل شده است.
وی افزود: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت طرح‌ خود به آدرس navidfund.com مراجعه و با ثبت درخواست خود از تسهیلات قرض الحسنه و یا بلاعوض بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار