معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: درآذرماه امسال ۴ پرونده تخلف برای انبارها و مراکز نگهداری استان مرکزی به ارزش ۷۱میلیارد ریال تشکیل شد .
کد خبر: ۹۲۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 27 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان ، افزود: از سال ۹۵ طرح جامع انبارها در سطح کشور اجرایی شده و تمامی انبارها و مراکز نگهداری کالا موظف به ثبت اطلاعات خود دراین سامانه هستند .
وی یادآورشد: برهمین اساس رصد ، بازرسی و نظارت بر انبارها بصورت مستمر از سوی کارشناسان معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اجرا میشود و در آذر ماه از ۷۵ انبار سطح استان بازرسی به عمل آمده و چهار پرونده تخلف در این زمینه تشکیل شده است .
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی درباره نوع کالا و میزان تخلف واحدهای متخلف گفت: لاستیک خودرو ، روغن نباتی و شکر از کالاهای مورد تخلف بوده که وفق تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز واحدهای متخلف دارای اقلام مشمول تبصره مذکور بوده و در سامانه جامع انبارها کالای خود را ثبت نکرده بودند .
وی افزود: ۱۶۱۰ حلقه لاستیک ، ۲۴۰حلب روغن نباتی ، ۱۱۰۰کیلوگرم کالاهای مکشوفه در انبارهای مذکور بوده و برای این چهار واحد متخلف پرونده ای به ارزش ۷۱ میلیارد ریال تشکیل شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار