نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در گفتگوی تلفنی با سفیرجمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان ،آمادگی بخشهای مختلف استان اردبیل را برای مشارکت در بازسازی منطقه قره باغ جمهوری آذربایجان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۲۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 27 December 2020

آیت الله عاملی دراین گفتگو با اشاره به قابلیتها وتوانمندیهای صنعتی، مهندسی،تجهیزاتی وطراحی متخصصان استان اردبیل در حوزه های مختلف عمرانی وزیر ساختی، همچنین نزدیکی جغرافیایی استان اردبیل به منطقه قره باغ ،حضور استان اردبیل در بازسازی این منطقه را گامی مهم در تعمیق روابط برادرانه دوکشور ارزیابی کرد.
آقای موسوی سفیر کشورمان در باکو هم با استقبال از این پیشنهاد گفت:دراینباره با مقامات جمهوری آذربایجان مذاکرات لازم را انجام خواهدداد.
در این گفتگوی تلفنی قرار شد این‌ هفته استاندار اردبیل ، رئیس اتاق بازرگانی اردبیل و نمایندگان شرکت های توانمند استان در جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس با سفیرکشورمان درجمهوری آذربایجان ،امکانات وتوانمندیهای خود را برای مشارکت در بازسازی منطقه قره باغ ارائه دهند.
استاندار اردبیل هم در گفتگوی تلفنی با سفیر کشورمان در باکو راه کارهای مشارکت استان اردبیل در بازسازی منطقه قره باغ را بررسی کرد.
در اینباره در روزهای آتی آقای بهنامجو با سفیر جمهوری آذربایجان در ایران هم دیدارو مذاکرات لازم را انجام می دهد.
استان اردبیل طولانی ترین نوار مرزی با جمهوری آذربایجان را داراست و منطقه قره باغ در نواحی مرزی شمال استان اردبیل قراردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار