کد خبر: ۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳ 01 March 2015

 ابراهیم کرامت‌فر عصر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر دو بیمارستان ولی‌عصر (عج) لامرد و بعثت بخش اشکنان، 10 مرکز بهداشتی و درمانی و 34 خانه بهداشت در سطح شهرستان لامرد خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: هیچ روستایی از خدمات بهداشتی و درمانی در لامرد محروم نیست و نوسازی پنج خانه بهداشت در این شهرستان در دست اقدام است که تا پایان فروردین‌ماه سال آینده شاهد اتمام تمام آن‌ها خواهیم بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد بابیان اینکه لامرد یکی از هشت قطب درمانی استان فارس است گفت: سه‌شنبه پیش‌ رو رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس به لامرد سفر می‌کند که در این سفر مصوباتی خواهیم داشت.

وی در مورد ساخت بیمارستان جایگزین لامرد نیز ادامه داد: ساخت بیمارستان جایگزین لامرد یکی از برنامه‌های اصلی در حوزه درمان است و با همت و تلاش مسئولان ارشد این شهرستان بودجه‌های بسیار خوبی برای آن جذب ‌شده و تلاش می‌کنیم با سرعت بیشتر مراحل ساخت آن انجام شود.

کرامت‌فر اضافه کرد: با راه‌اندازی درمانگاه تخصصی در بیمارستان ولی‌عصر (عج) لامرد که در دهه فجر سال جاری صورت گرفت سیر مراجعات به این درمانگاه به‌یقین افزایش می‌یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به‌زودی شاهد افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان بخش علا مرودشت نیز خواهیم بود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931210001590#sthash.pFvBxQbg.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار