معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران؛
معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران از برگزاری دوره های آموزشی تئاتر در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی دانشگاه مازندران خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی در رشته های نمایش نامه نویسی، بازیگری و کارگردانی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ 10 December 2020

سیده زینب تقوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران در گفت و گو با تابناک مازندران از برگزاری دوره های آموزشی تئاتر در دانشگاه مازندران خبر داد و گفت: با توجه به سنوات گذشته از سوی کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران دوره های آموزشی تئاتر در رشته های نمایش نامه نویسی، بازیگری و کارگردانی با توجه به وضعیت موجود واجرای شیوه نامه بهداشتی ستاد کرونا برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، تقوی ادامه داد: مدرس این دوره ها حمیدرضا گل محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر جهاد دانشگاهی و تنی چند از اساتید برجسته تئاتر استان و کشور هستند.
وی افزود: علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره های آموزشی می توانند با شماره تماس های 01135283000 مرکز آموزش جهاد دانشگاهی بابلسر و شماره همراه 09192121124 و 09119110989 تماس حاصل کنند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با ارایه این مطلب که در این دوره ها مبحث تئوری و عملی تئاتر در رشته های یاد شده ارایه خواهد شد. خاطرنشان کرد: فراگیران در این دوره ها پس از ارایه پروژه پایان ترم و موفقیت در آزمون پایان دوره گواهینامه رسمی و معتبر دریافت خواهند کرد.
تقوی در پایان با ارایه این مطلب که معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران تاکنون اقدام به برگزاری بیش از بیست دوره ی مختلف آموزشی تئاتر در سطح دانشگاه های سطح مازندران کرده است خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی در سطح دانشگاه های استان بیش از 15 دوره های آموزشی تئاتر از سال های 83 تا 92 در سطح آموزشگاه های شهر های بهنمیر و بابلسر داشته و برگزاری چندین کارگاه های آموزشی نمایش نامه نویسی، بازیگری و کارگردانی در سطح استان از دیگر فعالیت های این معاونت است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار