رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از کاهش ۳۰ درصدی بستری‌های کرونایی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 10 December 2020

 پیمان نامدار در جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا گفت: با اجرای طرح جامع کاهش ۳۰ درصدی بستری‌های کرونایی در قزوینمحدودیت‌های کرونایی تعداد بستری‌ها ۳۰ درصد کمتر شده است.

نامدار افزود: با کاهش محدودیت‌ها و افزایش تجمعات و شلوغی ادارات این نگرانی وجود دارد که مجدد با روند صعودی آمار مبتلایان مواجه شویم.

او با بیان اینکه با سردتر شدن هوا قدرت ویروس کرونا بیشتر خواهد شد از مسئولان خواست که آمادگی خود را همچنان حفظ کنند.

رئیس قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای استان هم با اشاره به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح تا کنون نتایج پرباری داشته است و تا محو کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

او از همه دستگاه‌ها به ویژه سپاه، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی خواست با قدرت پای کار حضور داشته باشند.

حبیبی با اشاره به فعالیت بخش‌های حمل و نقل عمومی، بازار و واحد‌های تولیدی گفت: باید برنامه ریزی لازم برای نحوه فعالیت این سه کانون صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همچنین با اشاره به در پیش رو بودن شب یلدا و احتمال افزایش تجمعات خانوادگی از دستگاه‌های متولی و کمیته‌های فرهنگی خواست در این زمینه اطلاع رسانی کنند و هشدار‌های لازم را به مردم بدهند.

حبیبی در ادامه به نقش رسانه‌ها و به ویژه صداوسیما در این زمینه اشاره کرد و گفت:رسانه‌ها همواره در بحث آموزش و اطلاع رسانی فعالیت خود را ادامه دهند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در ادامه به شارژ کپسول اکسیژن بیماران کرونایی اشاره کرد و گفت: باید اقدامات لازم برای سلامت افراد به ویژه مبتلایان به کرونا انجام شود.

حبیبی همچنین درباره محدودیت های ترددی گفت: منع تردد در ساعات بین ۲۱ تا ۴ صبح و همچنین ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر‌ها همچنان ممنوع است.

رئیس قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا استان در باره فعالیت ادارات هم گفت: در ادامه اجرای طرح یک سوم کارکنان مجاز به دورکاری هستند.

به گفته حبیبی، فعالیت مدارس، دانشگاه هاو تجمعات از جمله نماز‌های جمعه و جماعات در مناطق قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است.

سرهنگ مرادی، معاون درمان سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین هم از اختصاص ۳۳۷ پایگاه به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.

فرماندار قزوین هم گفت: طرح مسدود کردن میدان شورا به سمت الموت هفته پیش اجرا شد و برای این هفته برنامه‌ای در این زمینه نداریم.

شفیعی افزود: لازم است تا برنامه محدودیت تردد در شب یلدا با دقت اجرا شود.

سیدی عضو هیات رئیسه اتاق اصناف قزوین هم گفت:بازارچه سپه همچنان در حالت شلوغی قرار دارد و باید برای کنترل این شلوغی برنامه ریزی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار