مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح در دیدار با فرمانده جدید انتظامی استان همدان، انتصاب وی را به سمت فرماندهی انتظامی استان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 06 December 2020

دیدار مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح با فرماندهی انتظامی استان همدان


مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح در دیدار با فرمانده جدید انتظامی استان همدان، انتصاب وی را به سمت فرماندهی انتظامی استان تبریک گفت.

به گزارش تابناک همدان؛ عبدالمجید دیناروند، در دیدار با سردار «سلمان امیری» ضمن تبریک انتخاب وی به سمت فرماندهی انتظامی استان همدان، گزارشی از روند تولید برق و فعالیت‌های نیروگاه ارائه کرد.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح با اشاره به کسب عنوان برتر آمادگی تولید توسط نیروگاه شهید مفتح گفت: نیروگاه همدان تأمین ۲ درصد از نیاز برق کشور را بر عهده دارد. 

وی افزود: سهم نیروگاه از برداشت آب‌های زیر زمینی در گذشته کمتر از ۲ درصد در مقایسه با سایر بخش‌ها بوده است و از سال ۹۴ تا کنون آب مورد نیاز نیروگاه جهت استفاده در چرخه تولید برق از پساب تصفیه شده شهر همدان تأمین می‌شود.

دیناروند اضافه کرد: نیروگاه شهید مفتح در حال حاضر برای مصرف آب شرب و تهیه آب مقطر مورد نیاز، تنها از ۲ حلقه چاه بهره برداری می‌کند و الباقی چاه‌های این نیروگاه توسط مدیریت منابع استان پلمپ شده است.

مدیر عامل نیروگاه در خصوص مصرف سوخت نیروگاه و اینکه گفته می‌شود نیروگاه باعث آلودگی محیط زیست می‌شود افزود: طبق گزارش از ایستگاه هواشناسی شهرستان کبودرآهنگ تنها چهار روز از کل سال گذشته هوای ناسالم گزارش‌شده است

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده از سوی ایستگاه هواشناسی وزش باد از جهات مختلف هم بر اعداد و شاخص‌های به‌دست‌آمده در آلودگی هوا تفاوتی نداشته و درنتیجه می‌توان به این مهم دست‌یافت نیروگاه در آلودگی هوای منطقه تأثیر ندارد.

مدیر عامل نیروگاه در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی تلاشگران عرصه امنیت و آرامش ابراز امیدواری کرد که تعامل و ارتباط دوجانبه باعث هم افزایی و ارتقاء بیش از پیش سطح فعالیت‌ها و اقدامات و سرعت عمل در خدمت به مردم خواهد شد.

"سردار امیری" فرمانده انتظامی استان همدان ضمن تشکر از حضور مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح و قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه تولید برق افزود: نیروی انتظامی استان آماده هرگونه همکاری در زمینه حراست و پاسداری از مجموعه‌های تولیدی استان بویژه مجموعه نیروگاه شهید مفتح است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار