ساماندهی 29 درصد از دام های استان؛
به گزارش تابناک سمنان: سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه این استان رتبه سوم کشوری را در پلاک‌گذاری دام کسب کرده است، گفت: ۲۹ درصد دام‌های سبک و سنگین در این طرح ساماندهی شدند.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 14 November 2020

پلاک گذاری دام‌ها در زنجان سد راه قاچاقچیان - ایرنا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان صبح شنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه طرح پلاک گذاری دام‌ها در راستای جلوگیری از قاچاق دام در سراسر کشور اجرایی می‌شود، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح تاکنون ۲۹ درصد دام‌های سبک و سنگین استان سمنان ساماندهی شدند.
وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۴۸۹ هزار و ۳۳۰ رأس دام سبک در استان سمنان پلاک گذاری شده است، تصریح کرد: این در حالی است که ۲۶ هزار رأس دام سنگین نیز برای جلوگیری از قاچاق پلاک گذاری شدند.
سید حسن میرعماد با تأکید بر اینکه این استان رتبه سوم کشوری را در اجرای این طرح به خود اختصاص داده است، افزود: استان البرز و خراسان جنوبی به ترتیب رتبه اول و دوم را در این بخش کسب کردند.
میرعماد با تأکید بر اینکه یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار رأس دام سبک و ۱۰۰ هزار رأس دام سنگین در استان سمنان وجود دارد، یادآور شد: سرشماری و پلاک‌کوبی دام در استان سمنان ادامه دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار