با فوت سه بیمار جدید در شهرستان داراب، شمار فوتی های ناشی از کرونا در این شهرستان به ۴۹ نفر رسید.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸ 09 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: با شناسایی ۱۶ مورد مثبت مبتلا به کرونا در داراب در روز گذشته، تعداد کل مبتلایان به هزار و ۴۷۴ نفر رسید.

 

۱۴ نفر از این بیماران از بخش مرکزی (۱۲ نفر از داراب، یک نفر از «شهرک ثارالله» و یک نفر از اهالی «تنگ کتویه») و ۲ نفر از بخش «جنت» (یک نفر «جنت شهر»، یک نفر «دهخیر سفلی») بوده است.

 

 

این در حالی است که ۲۵۶ نفر از بیماران هنور جواب تست شان مشخص نشده و انتظار است این افراد الزاما اصول قرنطینه خانگی را به مدت ۲ هفته رعایت کنند.

 

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون هزار و ۲۴۱ نفر از بیماران در شهرستان داراب به بهبودی رسیده و از قرنطینه خارج شده اند؛ همچنین در ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار جدید کرونایی جان خود را از دست داد که در مجموع تا کنون ۴۹ بیمار در شهرستان داراب به کام مرگ فرو رفته اند.

 

همچنین در حال حاضر تعداد ۲۸ بیمار در بخش مراقبت های ویژه تنفسی بیمارستان «امام حسن مجتبی علیه السلام»، بستری بوده که پاسخ تست ۱۰ نفر از آنها مثبت و تست ۴۹ بیمار دیگر نیز مشخص نشده است.

 

متولیان سلامت شهرستان داراب از مردم خواسته اند در صورت داشتن هرگونه علائم مشکوک به کرونا، جهت دریافت راهنمایی با شماره تلفن ٤٠٣٠ تماس گرفته و علائم خود را در سامانه salamat.gov.ir ثبت کنند.

برچسب ها: کرونا ، ذاراب ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار