سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع حادثه تصادف در محور کرج خبر داد و گفت: تماشاچیانی که نظاره گر این تصادف بودند نیز هنگام برخورد یک خودروی دیگر به محل حادثه دچار آسیب و قطع شدگی پا شدند.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 07 November 2020

قطع پای تماشاچیان تصادف مرگبار شب گذشته در کرج!؟

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی خالدی گفت: شب گذشته ساعت یک و ۲۰ دقیقه در محور البرز شهر کرج، بلوار شورا تصادفی بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ و نیسان رخ داد که ۵ دستگاه آمبولانس به این صحنه اعزام شد اولین آمبولانس ۸ دقیقه طول کشید تا به صحنه حادثه برسد. در زمانی که پرسنل اورژانس در حال امداد رسانی برای خودرو‌های تصادف شده بودند، متأسفانه مردم نیز در حال تماشای این صحنه بودند که یک دستگاه خودرو با سرعت زیاد به این صحنه وارد و با یک آمبولانس برخورد کرد که دو نفر از تماشاگران این حادثه به شدت آسیب دیده و هر دو نفر پای خود را از دست دادند. تکنسین‌های اورژانس نیز آسیب دیدند و مصدومانی که اقدامات امدادی برای آن‌ها در حال انجام بود نیز دچار آسیب بیشتری شدند.

وی افزود: در مجموع ۱۰ نفر از کسانی که در این صحنه حادثه حضور داشتند به بیمارستان منتقل شدند که یک نفر از آن تماشاگران حادثه در بیمارستان فوت کرد و نفر دوم در بخش مراقبت‌های ویژه است. دو نفر از تکنسین‌های اورژانس و سه نفر دیگر از مصدومان تا کنون مرخص شده اند و سه نفر دیگر در بیمارستان همچنان در حال درمان‌های تخصصی هستند.

خالدی بیان کرد: مردم باید در زمان تصادف حواسشان باشد، چون ازدحام در مکان حادثه می‌تواند منجر به حادثه جدید باشد و روال ارائه خدمات پزشکی را برای مصدومان حادثه دیده کندتر کند.

وی افزود: در اتوبان قزوین به سمت کرج دوباره تصادفی حدود ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه صبح بین یک دستگاه کامیون و سواری رخ داد که سه دستگاه آمبولانس از دانشگاه علوم پز شکی قزوین اعزام شد و در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که جان یک نفر از دست رفت و یک نفر نیز در محل حادثه درمان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار