معاون سرمایه انسانی سازمان مدیریت:
معاون سرمایه انسانی سازمان مدیریت گفت: سهم تعیین شده پست های سازمانی دستگاه های اجرایی استان ایلام ۲۲ هزار و ۵۰۰ پست است در حالی که در مجموع ۲۸ هزار و ۹۹۷ نفر نیروی انسانی در ادارات استان مشغول به کار هستند.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 04 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛امین دوست محمدی اظهار داشت: سهم تعیین شده پست های سازمانی دستگاه های اجرایی استان ایلام ۲۲ هزار و ۵۰۰ پست است در حالی که در مجموع ۲۸ هزار و ۹۹۷ نفر نیروی انسانی در ادارات استان مشغول به کار هستند.

وی در مورد مبحث دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی در زمان کرونا هم افزود: در قانون اداری کشور دورکاری در زمان های خاصی چون همه گیری بیماری ها یک اهرم برای کارکنان و مدیران دستگاه ها محسوب می شود تا سلامت نیروهای دستگاه ها به مخاطره نیفتد.

دوست محمدی تاکید کرد: دورکاری باید دارای سه فاکتور ماهیت کار، فراهم بودن زیرساخت ها و عدم اختلال در فرآیند کار باشد و نیز نظارت ها بر حسن انجام کار از سوی دستگاه های مربوطه لحاظ شود.

وی با بیان اینکه نگاه مدیران به مقوله دورکاری نیروهای خود نگاه و باور اشتباهی است، اضافه کرد: دیدگاه مدیران باید به دورکاری ها تغیر کند چرا که یک کارمند دورکار در منزل و با استفاده از امکانات موجود خود کارهای اداری محوله را انجام می دهد و نیز عدم حضور در ادارات و دورکاری باعث کاهش هزینه های مصرفی و انرژی دستگاه های اداری می شود.

وی یادآور شد: در شرایط فعلی مدیران باید دورکاری کارکنان را جدی بگیرند و اولویت نیز با زنان دارای فرزند کوچک و نیز کارمندان دارای بیماری زمینه است و البته باید حسن انجام کار در زمان دورکاری نیروها نظارت دقیق شود تا خللی در زمینه انجام کارهای اداری بروز نکند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار