استاندار قم از برنامه ریزی برای افزایش 2 هزار تخت بیمارستانی در قم و تبدیل این استان به قطب گردشگری سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 02 November 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در حاشیه بازدید از روند تکمیل بیمارستان مادر در منطقه پردیسان قم با اشاره به ضرورت تداوم بازدیدها در زمینه زیرساخت های درمانی استان اظهار کرد: یکی از بازدیدهای اخیر ما مربوط به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) بود که با اختصاص یک اعتبار ویژه، امروز موفق به پذیرش حدود 100 بیمار کرونایی شده است و البته روند تکمیلی آن ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مجموعه درمانی دیگری که در استان و به همت بخش خصوصی به تکمیل خود ادامه می دهد، بیمارستان مادر است که پرداخت تسهیلات به این بیمارستان نیز پیگیری و مصوّب شده است.

استاندار قم با تقدیر از فعالان ساخت بیمارستان مادر ادامه داد: بحمدالله تجهیزات این بیمارستان به موقع خریداری شده و کیفیت ساخت نیز حتی با وجود آتش سوزی اخیر اتفاق افتاده برای آن نیز به خوبی دنبال می شود.

سرمست افزود: با همتی که برای تکمیل این پروژه دیده می شود، إن شاء الله تا پایان سال جاری، 220 تخت این بیمارستان به ظرفیت بهداشت و درمان قم اضافه خواهد شد.

همه پروژه های بیمارستانی قم رصد می شوند

وی همچنین بر ضرورت تداوم بازدید و رصد پروژه های درمانی و بیمارستانی قم تأکید کرد و گفت: تصمیم داریم تا با تشکیل کارگروهی در معاونت عمرانی استانداری و همچنین پیگیری دانشگاه علوم پزشکی استان، همه پروژه های درمانی و بیمارستانی استان بازدید و رصد شده و کمک های لازم برای تسریع در روند بهره برداری آن ها انجام شود.

استاندار قم در عین حال از برنامه ریزی برای اضافه شدن 2 هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی قم خبر داد و تصریح کرد: این رکورد می تواند قم را به قطب گردشگری سلامت کشور تبدیل کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار