در بیست و دومین همایش بلورشناسی و کانی شناسی ایران که اخیرا در دانشگاه شیراز برگزار شد، دکتر امیر حسین کوهساری دانشیار دانشکده معدن و متالورژی به عنوان رییس انجمن بلورشناسی و کانی شناسی ایران برگزیده شد.
کد خبر: ۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰ 01 March 2015
به گزارش تابنک یزد در مجمع عمومی سالیانه انجمن بلورشناسی و کانی شناسی ایران با رای اعضای پیوسته ابتدا اعضای هیات مدیره انتخاب شدند و در ادامه اعضای هیات مدیره به اتفاق آرا دکتر کوهساری را به عنوان رییس این انجمن به مدت سه سال انتخاب کردند.
شایان ذکر است انجمن بلور شناسی و کانی شناسی ایران در سال ۱۳۷۱ تاسیس شده است. این انجمن یک انجمن میان رشته‌ای است که کلیه رشته‌های فیزیک- شیمی – زمین شناسی – مهندسی معدن- منابع طبیعی – مهندسی مواد – داندانپزشکی و دارو سازی را پوشش می‌دهد. با توجه به اهمیت رشته‌های بین رشته‌ای این انجمن یکی از نهادهای ارزشمند علمی کشور به شمار می رود.
 فعالیت های این انجمن شامل ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و استادان ممتاز و ارایه خدمات آموزشی – پژوهشی و فنی و برگزاری گردهمایی علمی در سطح ملی – منطقه‌ای و بین المللی و انتشار کتب و نشریات عملی است.
مجله بلور شناسی و کانی شناسی که یک مجله علمی- پژوهشی است به مدت ۲۰ سال است که به طور منظم زیر نظر این انجمن با ۴ شماره در سال چاپ  و منتشر می‌شود و پژوهشگران رشته های یادشده مقالات علمی خود را در این مجله منتشر می کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دانشجوی دانشگاه یزد مهندسی معدن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
اقای کوهساری استاد کانی شناسی توصیفی ماست واقعا کسی راانتخاب کردن که شایسته این پسته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار