سید انور رشیدی:
عضو شورای اسلامی شهر سنندج گفت: در حالیکه شهرداری برای حقوق و حق بیمه پاکبان‌ها مشکل دارد، دو میلیارد تومان از بودجه شهرداری توسط ۶ عضو شورا برای کمک به تیم راه‌یاب ملل مریوان می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 23 October 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری فارس کردستان، سید انور رشیدی در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: اگرچه تیم راه‌یاب ملل مریوان با عنوان تیم کردستان در مسابقات شرکت می‌کند، اما ۹۸ درصد اعضای این تیم، جز مربی و دو بازیکن دیگر غیربومی‌اند و نتایجی جز باخت در کارنامه‌اش ندارد.

وی با اشاره به وجودهیات متعدد ورزشی در سنندج و برخورداری این استان از استعداد‌های ورزشی ارزشمند، اظهار کرد: در این استان بازیکنان زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی فوتبال، کشتی، بسکتبال، والیبال، تنیس، دوومیدانی و رزمی و ... وجود دارد که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی حمایت از تیم‌های حرفه‌ای و قهرمانی را ضروری برشمرد و گفت: رشد و توسعه ورزش این استان نیازمند حمایت ویژه است منتها اولویت شهرداری حمایت از تیم‌های سنندج و ورزش همگانی باشد.

وی خاطرنشان کرد: ۶ عضو شورا جز خودم، علی پژگول و فرزاد زارعی دو میلیارد تومان از بودجه شهرداری را برای کمک به تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان مصوب کرده‌اند که تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است، این در حالی است که حدود ۲ ماه حقوق و حق بیمه پاکبان‌ها پرداخت نشده است.

رشیدی اذعان کرد: معتقدم باید از ورزش قهرمانی حمایت کرد، اما در این مقطع زمانی با این مشکلات اقتصادی و کرونایی که برای پرداخت حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری مشکل داریم، برای تیمی که نه نامی از ورزشکاران استان وجود دارد و نه از شهرداری سنندج نام می‌برند، هزینه کرد.

وی یادآورشد: برخی خانواده پاکبان‌ها به دلیل مشکلات مالی و درآمد کم قادر به تامین هزینه دارو و درمان بیماری‌شان نیستند لذا اولویت شورا و شهرداری باید تامین و پرداخت حق و حقوق پرسنل و کارگران زحمتکش آن باشد.

وی ادامه داد: اگر تمایل به حضور در میادین ورزشی و فعالیت‌هایی در این زمینه داریم می‌بایست به ورزش محلات، همگانی، فضای پارک‌ها و کوهنوردی در دستور کار قرار بگیرد.

رشیدی تصریح کرد: برای داشتن تیم‌های موفق در لیگ برتر به رده‌های پایین و نوجوانان، جوانان و امید توجه نماییم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار