مهدی یحیایی:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه طرح تشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار دارد، گفت: در یک ماه اخیر ۷۲۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه محصولات لبنی استان انجام‌شده است.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 05 October 2020

موجودی کالا در انبارهای سمنان مطلوب است - ایرنا

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان اظهار داشت: در یک ماه گذشته با توجه به افزایش قیمت‌ها در مواد لبنی و خواروبارفروشی‌ها، طرح تشدید نظارت بر این واحدهای صنفی در دستور کار قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه نوسان قیمت در محصولات لبنی مانند شیر، کره و پنیر باید به‌سرعت کنترل شود، خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت بر این واحدهای صنفی تا کنترل قیمت‌ها ادامه دارد.

مهدی یحیایی بابیان اینکه در این مدت ۷۲۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده مواد لبنی و خواروبارفروشی‌ها انجام شد، افزود: در این بازرسی‌ها ۳۲ پرونده تخلف تشکیل‌شده است که بیشترین آمار تخلف مربوط به گران‌فروشی، فقدان برگ خرید و عدم درج قیمت بر روی کالا بود.

یحیایی بابیان اینکه آحاد مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره‌گیری سامانه ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان آگاه کنند، یادآور شد: پرونده متخلفان به مراجع قضائی جهت رسیدگی و صدور حکم ارسال‌شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار