فرمانده یگان ویژه قم:
فرمانده یگان ویژه استان قم از برگزاری مسابقات ظفرمندان در هفته جاری خبر داد و گفت: افزایش اعتماد به نفس نیروهای نظامی و ارتقاء روحیه مردم، هدف اصلی ما از برگزاری این مسابقات است.
کد خبر: ۹۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 07 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن رودباری آملی با تشریح مسابقات ۵ گانه ظفرمندان، بین نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی انتظامی استان قم به میزبانی یگان ویژه این استان، اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با نام «دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی» نام گرفته است، یگان ویژه استان قم به منظور نشان دادن توانمندی نیروهای نظامی این استان، مسابقاتی را با سازمان‌های درون و برون سازمانی از جمله سازمان‌های سپاه پاسداران، هلال احمر، آتش نشانی و سازمان زندان‌های استان قم تحت عنوان ظفرمندان برگزار کرد.

وی افزود: در این مسابقات، ضمن آن که توانمندی‌های نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی استان به نمایش گذاشته خواهد شد، مردم با مشاهده آمادگی نیروهای نظامی و امدادی اطمینان خاطر بیشتری پیدا نموده و باعث رضایتمندی همشهریان از عملکرد این سازمان‌ها در بعد آمادگی خواهد شد.

رودباری آملی با بیان این که یکی از مهم‌ترین سیاست‌های یگان ویژه نیروی انتظامی، داشتن رویکرد اجتماعی است، گفت: در نظر داریم توانمندی‌های خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش بگذاریم تا مردم از وجود یگان ویژه احساس امنیت خاطر پیدا کنند چرا که معتقدیم مردم سرمایه اجتماعی ما هستند و باید رضایت‌مندی و آرامش آنان، به بهترین نحو فراهم گردد.

وی با تأکید بر این که امنیت یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز ما محسوب می‌شود، گفت: از مهم‌ترین مطالبات مردم از حکومت‌ها، وجود امنیت در جامعه است و به همین دلیل همه باید دست به دست هم دهیم تا شاهد یک امنیت پایدار در جامعه باشیم.

فرمانده یگان ویژه استان قم در ادامه سخنان خود یادآور شد: یکی از اهداف اصلی ما این است مردم از حضور یگان ویژه احساس امنیت کنند، مگر کسانی که از خطر قرمزهای قانون و جامعه عبور می‌کنند.

وی در خصوص وظایف اصلی یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: وظایف اصلی یگان ویژه، کنترل اجتماعات غیرقانونی، رهایی گروگان‌ها و مبارزه با جرائم خشن است که با استفاده از جوانان غیور و انقلابی عضو یگان ویژه انجام می‌شود.

رودباری آملی در پایان سخنان خود با اشاره به اقدامات یگان ویژه در بعد فرهنگی عنوان داشت: یگان ویژه به صورت مستمر با شرکت در مراسم مذهبی و فرهنگی با پیگیری برنامه‌های غبارروبی گلزار شهداء، دلجویی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برپایی ایستگاه صلواتی در مناسبت‌های ملی و مذهبی و همچنین برپایی نمایشگاه دفاع مقدس به صورت مستمر، سعی دارد به هر شکلی با سرمایه‌های خود که مردم هستند همراه باشد و اعلام کند یگان ویژه پا به پای همشهریان عزیز در ابعاد فرهنگی و مذهبی، حضوری گسترده دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار