رییس پلیس راه استان ایلام گفت: میزان تردد در جاده‌های منتهی به شهرستان‌های حوزه انتخابیه جنوب استان امروز نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده است.
کد خبر: ۸۹۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 11 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار داشت: افزایش تردد در جاده‌های جنوب استان در شهرستان‌های بدره، دره‌شهر، دهلران و آبدانان به علت انتخابات، باعث شده است حضور نیروهای پلیس راه نیز تمرکز بیشتری را معطوف این محورهای مواصلاتی کنند.

وی افزود: هر گونه وسایل‌نقلیه عمومی شامل اتوبوس، ون و مینی‌بوس که در جاده‌های حوزه انتخابیه دهلران در تردد باشند توسط پلیس راه به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف انتخاباتی رصد و کنترل می‌شود.

همتی‌زاده توضیح داد: بر اساس تجارب دوره‌های گذشته انتخابات، در پاره‌ای از مواقع دیده می‌شود که هواداران نامزدها به منظور تبلیغ و ترغیب ساکنان دیگر مناطق برای رای دادن به نامزد مد نظر خود به سایر نقاط حوزه انتخابیه می‌روند که این موضوع تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: برخی هواداران نیز، افرادی را برای رای دادن به نامزد مورد نظر خود به یک منطقه و شعبه خاص می‌برند که پلیس راه با این گونه تخلف‌ها در صورت مشاهده برخورد قانونی می‌کند.

وی اضافه کرد: تمامی تخلف‌های انتخاباتی مربوط به جاده‌ها و راه های مواصلاتی از قبل شناسایی و به نیروهای مستقر در طول مسیرها ارائه شده است تا از بروز این موارد تخلف انتخاباتی جلوگیری به عمل آید.

همتی‌زاده از رانندگانی که قصد سفر به جاده‌های جنوب استان را دارند، توصیه کرد: در صورت لزوم، سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند یا با احتیاط کامل، رعایت فاصله طولی و اجتناب از سرعت بالای ۹۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار