کد خبر: ۸۹۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 11 September 2020

مردم اهواز پنج شنبه شب در محکومیت توهین به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در مصلای مهدیه امام خمینی اهواز تجمع کردند.

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی شامگاه پنجشنبه در مراسم محکومیت اهانت به رسول الله (ص) و قرآن کریم در مصلی مهدیه اهواز اظهارداشت: برخی وقایع ریشه‌دار هستند و باید با هوشیاری با آنها برخورد کرد و در افکار عمومی آمادگی لازم وجود داشته باشد.

وی ادامه‌داد: از جمله این وقایع، تکرار اهانت به پیامبر اسلام(ص) است و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند، این رویه ناشی از کینه و عنادورزی دستگاه سیاسی و فرهنگی غرب با دنیای اسلام است.

امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر اینکه این اهانت برای چندمین بار تکرار شده، افزود: سیاست‌های پشت پرده این اقدام، اسلام ستیزی و صهیونیستی است که باید با آن به صورت هوشیارانه برخورد کرد.

وی تحولات اخیر در غرب آسیا (خاورمیانه) و توهین نشریه فرانسوی را مرتبط با یکدیگر دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ این اقدام با هدف منحرف کردن اذهان دولت‌ها و ملت‌های غرب آسیا از تحولات اخیر در منطقه است.

حجت الاسلام حاجتی تصریح‌کرد: لازمه این هوشیاری بصیرت است و جامعه باید آگاه باشد که این دست از حوادث تلخ مانند اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) یک رویه و سیاست ثابت از سوی نظام سلطه است.

امام جمعه موقت اهواز به گرایش هرچه بیشتر مردم جهان به دین اسلام را عامل نگرانی نظام سلطه عنوان‌کرد و افزود: علاوه بر این نیز قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش باعث بروز این نگرانی‌ها شده است.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم قطعنامه‌ای با موضوع محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی و همچنین دولت این کشور در پنج بند قرائت شد.

در این تجمع مردم با پلاکاردهایی توهین مجله فرانسوی به حضرت رحمت للعالمین را که چند روز پیش رخ داد، محکوم کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار