مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، از واگذاری 51 هکتار زمین و سرمایه‌گذاری 86 قرارداد به مبلغ هفت هزار و 929 میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان خبرداد و افزود: با راه‌اندازی این طرح‌های صنعتی، زمینه اشتغال پایدار یک‌هزار و 863 نفر فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 05 September 2020

 

 

سرمایه‌گذاری هفت‌ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین/ اشتغالزایی پایدار برای 1863 نفر

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا، اظهار داشت: در پنج‌ماهه اول سال‌جاری، 86 قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: در سال «جهش تولید» و در راستای جذب سرمایه‌گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، این شرکت از ابتدای سال‌جاری تاکنون موفق به جذب 86  متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 43 قرارداد بوده که رشد دو برابری در تعداد جذب سرمایه‌گذار صنعتی داشته‌ایم و نیمی از سرمایه‌گذاران با توجه به حمایت‌های استانی طرح توسعه خود را در استان اجرا می‌کنند.

خانپور میزان مساحت واگذار شده را 51 هکتار و سرمایه‌گذاری 86 قرارداد را هفت هزار و 929 میلیارد ریال عنوان کرده و افزود: با راه‌اندازی این طرح‌های صنعتی، زمینه اشتغال پایدار یک‌هزار و 863 نفر فراهم خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیش‌ترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزۀ غذایی، فلزی و شیمیایی بوده است.

خانپور در خصوص بیش‌ترین جذب سرمایه‌گذار و میزان زمین‌های واگذار شده گفت: شهرک‌های صنعتی تقاضا محور خرمدشت، لیا و کاسپین به ترتیب بیش‌ترین میزان استقبال سرمایه‌گذاران را دارا بودند.

وی در پایان ضمن تشکر از استاندار و مدیران حوزه اقتصادی استان در همراهی شرکت شهرک‌های صنعتی از رتبه برتر کشوری در جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در پنج ماهه اول سال‌جاری در کشور خبر داد.

منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار