کد خبر: ۸۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 05 September 2015

رئیس اتاق البرز گفت: اتاق بازرگانی البرز همکاری‌های لازم را در مسیر توسعه روابط تجاری با کشور کرواسی انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، استیریبور کیکرتس، سفیر جمهوری کرواسی امروز(14شهریور)، در نشستی مشترک با رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: این استان به لحاظ تولیدی و صنعتی دارای ظرفیت‌های خوبی است و کشورش خواهان گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی بین کرواسی و البرز است.

وی خواستار اجرایی شدن تفاهم های قبلی با استان البرز شد و افزود: کشور کرواسی برای همکاری درگروه صنایع غذایی، غذای حلال، IT ، نفت و گاز، کشتی سازی، اتومبیل، صنایع ریلی استان البرز اعلام آمادگی می‌کند.

کیکرتس یادآور شد: با توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های صنعتی استان ، برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا درآبان ماه هیات تجاری به استان البرز سفر می‌کند.

سفیر کرواسی با اشاره به ایجاد سایت دائمی نمایشگاه در استان البرز گفت: کشور کرواسی در ارایه طرح و سرمایه گذاری در این نمایشگاه همکاری های لازم را خواهد کرد.

در ادامه این نشست رییس اتاق بازرگانی البرز نیز بر توانایی‌های صنعتی و تولیدی اتاق البرز به ویژه در زمینه محصولات غذایی از جمله ماکارونی تاکید کرد و گفت: اتاق بازرگانی البرز در خصوص ایجاد ارتباط بین فعالان اقتصادی دو کشور همکاری‌های لازم را در مسیر توسعه روابط تجاری طرفین انجام خواهد داد.

رحیم بنا مولایی در پایان از اینکه کشور کرواسی در سالهای تحریم همکاری گسترده ای با جمهوری اسلامی ایران داشته تشکر و خاطرنشان کرد: امید است در آینده همکاری های فنی بین دو کشور بیش از پیش در حوزه های صنعت، کشاورزی و بازرگانی گسترش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار