مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از اجرای طرح ساماندهی افراد جمع‌آوری‌کننده زباله‌ها در سطح شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ 01 September 2020

به گزارش تابناک قم، سید محسن میرهادی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای ساماندهی کارگران ساختمانی و کارگران فصلی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه صورت گرفته و سه مکان برای ساماندهی کارگران فصلی در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها نیز در این زمینه موظف بوده و باید خدمات به این کارگران ارائه دهند، ابراز کرد: شهرداری نیز به نوبه خود در این راستا در تلاش بوده و تاکنون سه‌نقطه مناسب شهر برای ساماندهی کارگران مهیا شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: در این راستا نخستین ایستگاه در میدان نبوت ایجاد شد که سازه‌ای موقت است و در آن ثبت‌نام و مباحث بیمه کارگران دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ایستگاه‌های دوم و سوم در میدان‌های محلاتی و مفید مستقر می‌شود و به‌زودی نواقص کار از بین می‌رود، تصریح کرد: این طرح نتیجه کار گروهی در همراهی با کارگران است تا از بلاتکلیفی خارج شوند.

میرهادی در مورد ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح شهر نیز خاطرنشان کرد: از سال گذشته انتقال این واحدها به شهرک صنوف آغاز شده و تعداد باقی‌مانده با اولویت آهن‌فروشان نیز در دستور کار است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در خصوص ساماندهی دوره‌گردها در جمع‌آوری پسماند بیان کرد: در تفکیک پسماند برنامه مدونی پیش‌بینی‌شده و پیمانکارانی به این امر اختصاص یافته‌اند، دراین‌باره حضور افراد دوره‌گرد خارج از سیستم، طرحی در دست اقدام است که یا باید کار را تعطیل کنند و یا در طرح ساماندهی قرار بگیرند تا این معضل در سطح شهر از بین برود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار