رییس شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر در ستاد مدیریت کرونای شهرستان با اشاره به افزایش موارد بستری ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان گفت: رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی مناسب، استفاده نکردن برخی از شهروندان از ماسک و برگزاری مراسم‌های ترحیم باعث افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت شهرستان شده است.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ 27 August 2020

دکتر علیرضا زمانپور با بیان اینکه از هر ۱۰ مراجعه کننده برای آزمایش کرونا در شهرستان، نتیجه ۸ موردشان مثبت می‌شود، افزود: میانگین ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان بیش از دو برابر میانگین کشوری است.

دکتر زمان پور از ابتلای ۴۰ نفر از کادر درمان و کارکنان مرکز بهداشت و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) فریدونشهر به ویروس کرونا خبر داد و گفت: با ابتلای این تعداد از کادر درمان به ویروس کرونا، مرکز بهداشت و بیمارستان فریدونشهر با کمبود نیرو مواجه شده است.

فرماندار فریدونشهر هم گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان، هیئت‌های مذهبی فاقد مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی اجازه برپایی مراسم عزاداری ندارند و با هیئت‌های متخلف برخورد قانونی می‌شود.

رضا صفری با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در هنگام برپایی مراسم عزاداری محرم افزود: مراسم عزاداری روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی با توجه به شیوع ویروس کرونا، تنها به مدت دو ساعت در هر روز و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده مستمر از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و هرگونه پذیرایی در مراسم‌های عزاداری نیز ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :