کتابخانه حامی به همت خیرین در شهرستان سیروان راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 05 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،کتابخانه حامی با حضور امام جمعه سیروان، عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس، مدیرکل آموزش و پرورش ایلام، مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام و جمعی از مسئولان شهرستانی در شهر لومار مرکز شهرستان سیروان افتتاح شد.

مراد جلیلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام در حاشیه ای آیین گفت: کتابخانه حامی به همت انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزش و فرهنگی(حامی) و شرکت آرین رشد افزا در شهرستان سیروان افتتاح شد.

وی اظهار کرد: این کتابخانه شامل 2هزار جلد کتاب و چندین دستگاه رایانه می باشد و کتابخانه های عمومی استان نیز برای تجهیز این کتابخانه ها تمام تلاش خود را خواهد کرد.

جلیلیان افزود: علاوه بر کتابخانه حامی در شهرستان سیروان، دو کتابخانه دیگر در شهرستان های ایوان و آبدانان با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال توسط این خیرین به بهره برداری رسیده است.

علی شهسواریان، نماینده شرکت آرین رشد افزا نیز گفت: از طریق انجمن حامی تا به امروز 7 کتابخانه در مناطق محروم کشور راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: این اقدام با هدف کمک به آگاهی و رشد فرهنگی جوانان و نوجوانان و همچنین توسعه مکان های آموزشی در مناطق محروم صورت می گیرد.

شهسواریان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته 30 کتابخانه با مشارکت انجمن حامی در مناطق محروم کشور راه اندازی می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار