امام جمعه کنگاور با اشاره به خدمات گسترده دولت در بخش‌های مختلف بخصوص در بحران کرونا، تاکید کرد: مردم در نقد عملکرد دولت از مرز انصاف عبور نکنند.
کد خبر: ۸۹۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 24 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حجت الاسلام علی محمد لروند با تبریک هفته دولت و تقدیر از تلاش دولتمردان جمهوری اسلامی، اظهار داشت: از مسوولینی که با مردم مدارا می کنند و صادقانه در حال خدمت به مردم این مرز و بوم هستند به صورت ویژه تشکر می‌کنم.

او با اشاره به خدمات ارزشمند دولت در حوزه زیرساخت ها اظهار داشت: این خدمات در حالی انجام می شود که فروش نفت ایران روزانه به کمتر از یک میلیون بشکه رسیده ولی در زمان پهلوی روزی ۶ میلیون نفت این مملکت به فروش می رسید.

او اضافه کرد: برای بررسی بهتر عملکرد نظام جمهوری اسلامی، باید جمعیت ۳۶ میلیونی زمان پهلوی را با جمعیت ۸۱ میلیونی امروز و فروش۶ برابری نفت آن زمان را با فروش نفت امروز با هم مقایسه کرد.

وی با تاکید بر اینکه بی انصافی به عملکرد امروز نظام جمهوری اسلامی پایمال کردن خون شهدا از جمله شهیدان رجایی و باهنر است، تاکید کرد: گاهی اوقات برخی از مردم تُندترین انتقادات را به مسوولین می کنند ولی با روی گشاده آنها مواجه می شوند، در حالی که قبل از انقلاب اگر فردی اعتراضی به مسوولی می کرد با برخورد بدی مواجه می شد.

امام جمعه کنگاور در خاتمه از برگزاری رزمایش ۵۳ مواسات همزمان با نخستین روز از هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این رزمایش که ۱۵۰ خانواده از آن بهرمند خواهند شد به نام شهیدان رجایی و باهنر خواهد بود.

فرماندار کنگاور هم در این مراسم با تبریک هفته دولت اظهار داشت: راندمان دولت در بخش زیرساخت ها در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها بسیار مطلوب بوده است.

خیراله خزایی با اشاره به آسفالت ۱۰۰ هزار متر مربع معابر روستاها در سال گذشته، بیان داشت: این نهضت آسفالت امسال هم ادامه دارد که رضایتمندی بخش زیادی از مردم را به دنبال داشته است.

وی با اشاره اینکه در کنگاور در بخش جاده ای، آبرسانی به روستاها و گازرسانی تحولی صورت گرفته، خاطرنشان ساخت: تا ۲ ماه آینده یکی از شهرستان های سبز گازرسانی در سطح کشور خواهیم شد.

هفته دولت در شهرستان کنگاور ۲۹ پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۶ میلیارد ریال به افتتاح می رسد.

کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار