رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان خبر داد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به افتتاح یک واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار در سمنان گفت: برای اجرای این پروژه ۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۸۹۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ 23 August 2020

افتتاح واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار در سمنان/سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیاردی

به گزارش تابناک سمنان: سید حسن میرعماد ظهر یکشنبه در آئین افتتاح واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار در سمنان به بیان اینکه این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث‌شده است، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه ۲۵ میلیارد ریال از این اعتبار از محل تسهیلات بانکی تأمین‌شده است، افزود: ۴۵ میلیارد ریال نیز آورده سرمایه‌گذار بخش خصوصی بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه ارتقای توان تولید محصولات کشاورزی و دام و طیور در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید ۶۰ هزار قطعه در سال و ۳.۵ تن مرغ تخم‌گذار در هرروز را دارد.

میرعماد با تأکید بر اینکه ایجاد این مجموعه برای ۳۷ نفر به‌صورت دائم و موقت اشتغال ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: توسعه صادرات محصولات و جلوگیری از خروج ارز از اهداف مهمی است که در راستای اجرای این پروژه دنبال می‌شود.

وی بابیان اینکه در هفته دولت امسال ۱۸۱ پروژه عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی در این استان افتتاح می‌شود، گفت: این طرح‌ها با ۱۱۸ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های زراعت، باغبانی، منابع طبیعی، آبخوان‌داری و آبخیزداری به بهره‌برداری می‌رسد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار