کد خبر: ۸۹۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 23 August 2020

 

بهره برداری از ۲۸ طرح عمرانی در رضوانشهر

رشت - ایرنا – فرماندار رضوانشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۲۸ طرح عمرانی با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان در این شهرستان بهره برداری می شود.

 محمد مهدی مظفری روز یکشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط خاص و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برنامه دیدار با ائمه محترم جمعه، گلباران قبور مطهر شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه و از جمله برنامه های  است که در کنار بهره برداری از پروژه های عمرانی و توسعه ای تدارک شده است.

 نماینده عالی دولت در رضوانشهر در ادامه افزود: افتتاح و بهره برداری از ۵ طرح گردشگری و بوم گردی با حضور استاندار محترم گیلان از مهمترین طرح های قابل افتتاح در این ایام می باشد که بصورت متمرکز و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و پانصد و ده میلیون ریال در روستای ولی آباد بخش پره سر به  بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به افتتاح طرح ها و پروژه های مختلف طی این هفته در سطح شهرستان گفت: احداث و اصلاح شبکه برق و بهره برداری از طرح های اشتغال و خودکفایی،  ۲۸ طرح عمرانی و عام المنفعه مختلف شامل مسکن محرومان سپاه و نیز مسکن مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله این طرح‌هاست.

 وی بیان کرد: بهره برداری از پروژه های کلینیک مددکاری و مسکن مددجویان،  آسفالت معابر روستایی و افتتاح ۶ طرح کشاورزی شامل ایستگاه پمپاژ آب روستایی،  ترمیم و بازسازی آببندها از دیگر پروژه ها و طرح های عام المنفعه در سطح رضوانشهر و پره سر می باشد.

 مظفری گفت: افتتاح همزمان پروژه های شهرداری، توسعه شبکه توزیع آبرسانی و چندین پروژه راهداری در سطح مناطق مختلف این شهرستان برخی دیگر از پروژه های آماده بهره برداری است.

 فرماندار رضوانشهر با بیان این که در سال جهش تولید باید در راستای ظرفیت سازی و ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمات و افزایش بهره‌ وری در هزینه اعتبارات دولتی اقدامات مناسب و چشمگیری صورت گیرد و در همین راستا این ۲۸ طرح عمرانی بهره برداری می شود.

 دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست ‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار