علیرضا نثاری گفت: شهرستان نهاوند دارای ۲۳ هزار خانوار روستایی با ۲۶ هزار و ۳۷۱ مسکن یا واحد روستایی است که تا کنون کار سنددار کردن ۹۶ درصد آن‌ها پایان یافته و مابقی نیز در دست اقدام است.
کد خبر: ۸۹۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 22 August 2020
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند گفت: در حال حاضر ۹۶ درصد واحد‌های روستایی نهاوند دارای سند مالکیت هستند.

به گزارش فارس، نثاری اظهار کرد: بیش از ۲۲ هزار و ۶۵۰ واحد روستایی شهرستان نهاوند که مورد بازسازی قرار گرفته‌اند دارای سند مالکیت شده‌اند که معادل ۹۶ درصد مجموع واحد‌هایی روستایی این شهرستان است.

وی گفت: شهرستان نهاوند دارای ۲۳ هزار خانوار روستایی با ۲۶ هزار و ۳۷۱ مسکن یا واحد روستایی است که تا کنون کار سنددار کردن ۹۶ درصد آن‌ها پایان یافته و مابقی نیز در دست اقدام است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند به اقدامات صورت گرفته در زمینه نوسازی واحد‌های روسایی پرداخت و افزود: به منظور شروع نوسازی واحد‌های روستایی در مجموع ۱۷ هزار و ۵۰۰ متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفر آن‌ها موفق به دریافت تسهیلات روستایی به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان شده و کار نوسازی واحد‌های خود را به اتمام رسانده‌اند.

وی افزود: کار بهسازی روستا‌های این شهرستان شامل جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت معابر بوده و همچنین پیاده‌روسازی از سال‌های گذشته در حدود ۶۰ درصد روستا‌ها شروع شده است.

نثاری با بیان اینکه برای بهسازی روستا‌ها تاکنون ۴۴ میلیارد تومان هزینه شده است گفت: در این راستا کار بهسازی ۹۳ روستا در دست اقدام قرار گرفت که فاز اول ۵۴ روستا به اتمام رسید.

وی گفت: بهسازی ۳۹ روستای دیگر با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی در دست اقدام است ضمن اینکه فاز دوم ۱۳ روستای دیگر نیز به اتمام رسیده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند افزود: به منظور آسفالت معابر اصلی ۱۷ روستا مبلغ ۸ میلیارد ریال اعتبار جذب شد که در حال حاضر کار آسفالت در ۱۲ روستا انجام شده و ۱۰ هزار تن آسفالت به کار رفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار