0 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با برپایی جشن گلریزان در شهرستان سیروان آزاد شدند.
کد خبر: ۸۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 05 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،مدیر عامل ستاد دیه ایلام گفت: در این جشن بیش از 300 میلیون ریال توسط خیرین برای کمک به این زندانیان جرایم غیرعمد گرفتار در بند جمع آوری شد.
عبدالحمید خدایاری با اشاره به وجود 60 پرونده در حال بررسی جرایم زندانیان غیر عمد در استان ایلام اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بدهی 30 زندانی جرایم غیرعمدی و مالی در ایلام نیز پرداخت و این افراد به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.
وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال در شهرستان های ملکشاهی و مهران نیز جشن گلریزان آزادی زندانیان غیر عمد برگزار می شود، افزود: خیرین و نیکوکاران می توانند با واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب 0207424920001 نزد بانک ملی ایران شعبه شهدا بنام ستاد دیه استان ایلام در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
مدیرعامل ستاد دیه ایلام یادآور شد: بدهی بانکی و شخصی بیشترین زندانیان جرایم مالی را در این استان به خود اختصاص داده و ستاد دیه تلاش می کند آمار زندانیان جرایم غیرعمد را با کمک خیرین و نیکوکاران در سال جدید کاهش داده و به پایین ترین میزان خود برساند.
خدایاری از مردم متعهد و خیرین استان ایلام خواست تا کمک به این ستاد و زندانیان جرایم غیرعمد را در اولویت و فهرست برنامه های خیرخواهانه خود قرار دهند و در جشن های گلریزان حضور پررنگی داشته باشند.
پارسال نیز با کمک خیرین و برگزاری جشن گلریزان 81 زندانی جرایم مالی و غیر عمد از زندان ایلام آزاد شده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار