حمید عرفی گفت: واکسناسیون سه مرحله‌ای هیپاتیت B با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در راستای حفظ سلامت امدادگران و نجاتگران این جمعیت انجام گرفت.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 19 August 2020
نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان همدان که در عملیات‌های امدادی شرکت می‌کنند مرحله سوم واکسن هپاتیت B را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، حمید عرفی یگانه معاون امدادونجات این جمعیت با اشاره به اینکه نجاتگران در عملیات‌های مختلف شرکت می‌کنند و لازم است در مقابل بیماری‌ها ایمن سازی شوند گفت: واکسن هپاتیت B سه مرحله‌ی بود که مرحله اول و دوم با فاصله زمانی معین با همکاری مرکزبهداشت شهرستان همدان تزریق شده بود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات عوامل مرکز بهداشت اضافه کرد این بار مرحله سوم و آخرین مرحله از این واکسیناسیون بود که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان همدان و درمانگاه هلال احمر استان این کار به انجام رسید.

حمید عرفی یادآور شد واکسناسیون سه مرحله‌ای هیپاتیت B با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در راستای حفظ سلامت امدادگران و نجاتگران این جمعیت انجام گرفت.

لازم بذکر است اجرای مرحله سوم واکسناسیون در روز‌های ۲۷ و ۲۸ مرداد انجام گرفت که همراه داشتن کارت واکسیناسیون نوبت اول و دوم و داشتن ماسک اجباری است و رعایت نکات بهداشتی از شرایط تزریق این واکسن بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار