کد خبر: ۸۸۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 18 August 2020

 

 

حمید رضا آذرپور روز سهشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سامانه ۰۹۶۲۹ استان گیلان که سامانه ای برای دریافت شکایات، انتقادات، پیشنهادات و نیز اطلاع رسانی گردشگری است، ۴۵ شکایت را از قبل نوروز به ثبت رساند که به همه آنان رسیدگی شده است.
وی اظهار داشت : همه شکایات ثبت شده مرتبط با بحران کرونا، لغو رزرو مکان های اقامتی و بازگرداندن ودیعه های گردشگران بوده است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان تاکید کرد: بار دیگر با توجه به اعلام وضعیت قرمز کرونا در استان نظارت بر تاسیسات گردشگری تشدید شده است.
آذرپور با تاکید بر انجام بازدیدهای نظارتی مستمر و ویژه افزود: این نظارت و بازرسی ها همچنان تا پایان فصل تابستان به دلیل امنیت خاطر گردشگران ادامه می یابد ضمن آنکه در چهارماهه نخست امسال ۵۲۵ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری گیلان با هدف تامین امنیت و سلامت گردشگران در مقابل شیوع ویروس کرونا انجام شده است.
وی اجرای الزامات بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی را در بهبود وضعیت سفرهای ضروری هموطنان موثر دانست و گفت: مردم و مسافران علاوه بر شماره تماس ۰۱۳۳۳۶۱۸۴۶۵ که از سوی اداره کل استان به صورت ۲۴ساعته امکان دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادها را دارد می‌توانند از طریق شماره ۰۹۶۲۹ نیز نسبت به ثبت گزارش‌ها و شکایات در این خصوص اقدام کنند.
گیلان دارای دو هزار و ۷۸۴ هتل، هتل آپارتمان، مجتمع گردشگری، مهمانپذیر، خانه مسافر، مجتمع تفریحی، اقامتگاه بومگردی، مجتمع بین راهی، اسکله مسافربری دریایی و اسکله گردشگری دریایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار