مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: بر اساس نیات خیرخواهانه واقفان این استان طرح دست های مهربان با هدف کمک به ایتام، مستمندان و خانواده های بی سرپرست در این استان اجرا و تا 14 اسفند ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶ 01 March 2015

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران، غلامرضا محمد زاده گفت: این طرح با هماهنگی ادارات کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش از هفت اسفند ماه جاری آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح کرامت انسانی خانواده های نیازمند، حفظ شده گفت: طرح دست های مهربان، متناسب با نیت واقفان خیر اندیش، پوشاک و ارزاق مورد نیاز این خانواده ها را در اختیار آنان قرار می دهد.

محمد زاده ارزش این کمک ها راشامل 80 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: کمک ها در غالب یک هزار سبد کالا به ارزش هر سبد سه میلیون ریال، کالابرگ و کارت های نقدی به مبلغ یک میلیون ریال و بیشتر به ایتام و نیازمندان تحویل می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران تعداد موقوفات با نیت خیرات و مبرات در این استان را 300 مورد برشمرد.

وی با اشاره به اجرای طرح های ویژه پایان سال و ایام نوروز در این استان افزود: طرح های مهر تندرستی، مهر تحصیلی، طرح حفظ قرآن کریم در طول سال نیز در این استان برگزار شده است.

محمد زاده گفت: در طرح مهر تندرستی بیماران نیازمند با معرفی به 180 موقوفه درمانی این استان، از خدمات درمانی بهره مند می شوند.

وی با اشاره به طرح حفظ قرآن کریم در بقاع متبرک نیز گفت: 15 اسفند ماه جاری آزمون حفظ قرآن کریم به طور متمرکز در بقعه متبرک امامزاده حمیده خاتون در باغ فیض برگزار و قبول شدگان به مراحل کشوری و بین المللی مسابقات حفظ قرآن معرفی می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران تاکید کرد: به مناسبت ایام فاطمیه نیز سوگواره یاس نبوی در 135 بقعه متبرک استان تهران با حضور400 مبلغ بومی و 140 مبلغ اعزامی از شهر قم برگزار می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار