مربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: کار بزرگ بازیکنان ماشین‌سازی در اصفهان دیده نشد و گناه ما بابت اشتباه داور بازی چه بود.
کد خبر: ۸۷۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵ 22 July 2020

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، حمید عبداللهی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان گفت: فردا با تیم گل‌گهر سیرجانی بازی داریم که از لحاظ مدیریتی، اقتصادی و فنی جزو 3 تیم اول کشور است و تنها تیمی در ایران است که با 3 سرمربی در حال فعالیت است که آقای مجید جلالی، پیروز قربانی و سرآسیابی هستند و این نشان می‌دهد که تیم گل گهر یک اتاق فکر بزرگ دارند و جایگاه واقعی این تیم در جدول این مکان نیست.

وی گفت: ما می‌دانیم با تیم بزرگی بازی داریم و بازیکنانی خوبی را برای این بازی داریم. در مورد بازیکنان تیم ماشین‌سازی باید بگویم نفرات باهوش، با استعداد و با همتی داریم که فردا نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا با نتیجه خوبی زمین مسابقه را ترک کنیم و به رتبه تک رقمی صعود کنیم.

مربی ماشین‌سازی گفت: هفته پیش کمی اذیت شدیم و هیچ کس کار بزرگ بازیکنان ماشین‌سازی در اصفهان را ندید و همه از فضای آلوده‌ای که ایجاد شده بود سعی کردند اشکالات داوری را ببیند و متاسفانه کار بزرگ بازیکنان ماشین‌سازی دیده نشد.

وی گفت: بازیکن مصدوم برای بازی فردا نداریم، اما 2 بازیکن خوب تیم به نام‌های اسلامی‌خواه و عزیز معبودی را به همراه نداریم.

حمید عبداللهی در مورد عملکرد داور در دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: اگر از اهل فن داوری کسی بازی را به صورت کامل ببنید متوجه خواهد شد که داور این بازی شجاع و با جسارت بود، اما مثل تمام داوران، اشتباهاتی در قضاوت این بازی وجود داشت که بیشتر از سوی کمک داور بازی بود و در این باره به دنبال مقصر نیستیم.

وی افزود: اگر مشکلی هم از سوی داور بوده که از لحاظ ما در بسیاری از صحنه‌های بازی تصمیم‌های شجاعانه و درستی گرفته بود، تیم ما گناهی نداشته و امیدواریم این هجمه شدید علیه داوران جوی علیه آنها به وجود نیاورد تا جلساتی هم سریعا که تشکیل شود و سهرابی هم مجبور به عذرخواهی از سایر تیم‌ها نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار