به نظر می رسد که بازیکنان ما در این دیدار نسبت به دیدارهای قبلی انگیزه کافی را نداشتند و بازی خوبی نیز ارائه ندادند.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 18 July 2020

به گزارش تابناک مازندران ، سرمربی تیم نساجی پایین بودن انگیزه بازیکنانش را دلیل اصلی تساوی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در بازی خانگی هفته بیست و پنجم اعلام کرد و گفت : بازیکنان ما بی‌انگیزه بودند.

 محمود فکری جمعه شب در کنفرانس خبری پس از تساوی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در قائمشهر افزود : امروز بازیکنان ما در حد و اندازه دیدارهای قبلی خودشان ظاهر نشدند و نتوانستند فشاری را به حریف وارد کنند تا به پیروزی برسیم.
وی با ابراز نارضایتی از بازی بازیکنانش در نخستین دیدار خانگی دوران کرونایی که بدون حضور تماشاگران برگزار شد ، اظهار داشت : به نظر می رسد که بازیکنان ما در این دیدار نسبت به دیدارهای قبلی انگیزه کافی را نداشتند و بازی خوبی نیز ارائه ندادند.
فکری گفت : بازیکنان ما در صورت دوندگی بیشتر می توانستند در این دیدار نیز به پیروزی برسند که این اتفاق رخ نداد.
سرمربی نساجی در مورد افزایش تعداد تعویض در بازی های لیگ برتر در دوران کرونایی هم توضیح داد : در هر صورت با وجود افزایش تعویض ها به دلیل مصدومیت ۲ بازیکن ما یعنی حسین ماهینی و محمد میری ، دست ما برای تعویض تا حدودی بسته بود.
وی افزود : البته ما بازیکتان جوان خوبی را در اختیار داریم که می توانستیم در این دیدار از آنها استفاده کنیم ، ولی به دلیل شرایط بد فعلی نمی خواهیم به نوعی استعداد سوزی کنیم و قطعا این بازیکنان در آینده می توانند به نساجی کمک کنند.
فکری از مدیرعامل نساجی هم به دلیل توجه به تیم در وضعیت کرونایی قدردانی کرد.
تیم نساجی قائمشهر در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر جمعه شب ۲۷ تیر ماه میزبان نفت مسجد سلیمان بود. این بازی در پایان ۹۰ دقیقه قانونی با نتیجه بدون گل خاتمه یافت و ۲ تیم به دریافت تک امتیاز این بازی رضایت دادند. نساجی با این تساوی با ۲۸ امتیاز و نفت مسجد سلیمان نیز با ۳۳ امتیاز همچنان به ترتیب در رده نهم و هشتم جدول رقابت های ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارند.

برچسب ها: سرمربی نساجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار