معاون عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه احترام به قانونی بی‌اعتمادی را از بین می‌برد، گفت: اجازه تعدی از قوانین ساختمانی به دولتی‌ها را ندادیم.
کد خبر: ۸۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 01 September 2015

معاون عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه احترام به قانونی بی‌اعتمادی را از بین می‌برد، گفت: اجازه تعدی از قوانین ساختمانی به دولتی‌ها را ندادیم.

به گزارش فارس؛ محمودرضا عراقی در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی اظهار کرد: صنعت ساختمان اشتغال و نقدینگی قابل توجهی در جامعه را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش سخت‌افزاری، برخورداری از نیروی جوان و متخصص در صنعت ساختمان کشور کمبودی وجود ندارد، افزود: آنچه در این حوزه به عنوان کمبود احساس می‌شود، مشکل ساختاری و مدیریتی است تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را ببریم.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید در همه بخش‌ها بحث کارشناسی حکمفرماست، تصریح کرد: اجازه زیر پا گذاشتن مقررات ملی ساختمان را به هیچ کس حتی نهادهای دولتی ندادیم.

وی با تأکید بر اینکه قانون‌گریزی در ایران فراوانی بالایی دارد، ادامه داد: زمانی به اهداف تعریف شده خود دست خواهیم یافت که به قوانین مصوب احترام بگذاریم.

عراقی با بیان اینکه برخی از سرمایه‌گذاران به سود معقول قانع نیستند، خاطرنشان کرد: اگر همه با محوریت قانون حرکت کنند، اعتماد متقابل بین یکدیگر ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید نهادهای اجتماعی، انجمن‌ها و شوراها انگیزه یابند تا نظر داده و نظرات آن‌ها به قانون تبدیل شود، گفت: اگر پای منفعت‌طلبی به میان آیند به قوانین احترام گذاشته نخواهد شد و یک دور باطل ایجاد می‌شود که در گذشته به آن مبتلا بودیم.

معاون استاندار همدان با اشاره به اینکه وجود نفت قدرت نوآوری و شکوفایی را از ما سلب کرد، اظهار کرد: هر چه کشور به جلو حرکت می‌کند شرایط برای بخش خصوصی فراهم خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه ما خواهان تعامل با دنیا هستیم، افزود: تحریم‌ها حاصل سوء تفاهم بوده و با تعامل و نشستن پشت میز مذاکره برطرف خواهد شد.

عراقی با بیان اینکه شرایط برای فعالیت سرمایه‌گذاران خارجی در کشور فراهم شده، تصریح کرد: باید سرمایه‌های خارجی را به سمتی سوق داد که نیازهای ما را برطرف کرده و یک سود معقول نیز به سرمایه‌گذار اختصاص دهد.

وی در این مراسم سفر کاروان تدبیر و امید به استان را فراموش نشدنی و باعث خیر و برکت برای استان توصیف کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار