معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: اگر دستگاه ها و ادارات براي مناسب سازي جانبازان، معلولين و افراد مسن اقدامي انجام مي دهند اين كمك دستگاه ها نيست بلكه حق شهروندي اين افراد است كه بايد از چنين امكاناتي برخوردار باشند.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 21 June 2020

به گزارش خبرگزاری تباناک کرمانشاه به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ مهرداد سالاري امروز در جلسه ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي استان، تصريح كرد: دستگاه ها و ادارات وظيفه دارند كه امكانات مورد نياز براي مناسب سازي و تسهيل در رفت و آمد جانبازان، معلولين و افراد مسن در ادارات را فراهم كنند و هر دستگاهي كه در اين زمينه كوتاهي كند يا از كم توجهي و يا از ناتواني مدير است.

وي بيان داشت: در بعضي از جلسات دستگاه ها و ادارات صحبت هايي مي كنند مبني بر اينكه به شرايط مناسب سازي براي افراد جانباز معلول و سالخورده كمك كرده ايم، اين صحبت اصلاً صحيح به نظر نمي رسد زيرا از سويي اين وظيفه دستگاه ها و ادارات است كه بايد براي اين موضوع تلاش كنند و از سوي ديگر اين جزء حقوق شهروندي اين افراد است كه بايد از آن برخوردار باشند.

سالاري ادامه داد: هر چند كه اقداماتي براي مناسب سازي افراد جانباز، معلول و سالخورده در ادارات انجام شده اما اين اقدامات كافي نيست و ادارات بايد تلاش خود را براي براي حل مشكلات پيش رو افزايش دهند.

وي همچنين با اشاره به جمعيت شهر كرمانشاه و حضور بيشتر افراد جانباز معلول و مسن در اين شهر خواستار ارائه خدمات و امكانات بيشتر براي مناسب سازي در ادارات كرمانشاه شد.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري در ادامه استفاده از سازمان هاي مردم براي پيگيري و تسريع در برنامه هاي مربوط به مناسب سازي در ادارات و دستگاه ها را مهم و اثربخش عنوان كرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار